Átalakítja szervezeti struktúráját a Magyar Telekom

forrás Prim Online, 2007. szeptember 25. 17:05

A Magyar Telekom igazgatósága mai ülésén döntést hozott a társaság irányítási és szervezeti struktúrájának átalakításáról.

A Magyar Telekom ügyvezetése új irányítási struktúrát dolgozott ki, amely az egyes ügyfélszegmensek alapján határozza meg a csoport működési modelljét. A stratégiai célok elérése érdekében kialakított új irányítási struktúrát az igazgatóság jóváhagyásával 2008. január 1-jével vezetik be. A változások érintik az üzletágak szervezetét, tevékenységi körét és a felsővezetés tagjainak felelősségi területeit. A legfontosabb változások a következők:

  • Az újonnan létrejövő "lakossági szolgáltatások üzletág" tartalmazza mind a mobil-, mind a vezetékes lakossági termékek és márkák (T-Mobile, T-Com, T-Online) teljes körű marketing-, értékesítési és ügyfélkapcsolati tevékenységét.
  • A "vállalati szolgáltatások üzletág" a kiemelt üzleti partnerek (a nagyvállalati ügyfélkör), valamint a kis- és középvállalati ügyfélkör részére nyújt T-Systems márkanév alatt mobil- és vezetékes távközlési, valamint infokommunikációs és rendszerintegrációs szolgáltatásokat, amely magába foglalja a marketing-, értékesítési és ügyfélkapcsolati tevékenységeket.
  • Létrejön az "új üzleti területek és üzletfejlesztési üzletág", mely a tartalom, média és egyéb, nem hozzáférési szolgáltatásokat tartalmazza, valamint az új üzleti területek fejlesztéséért és az innovációs tevékenység koordinálásáért felel. Ennek megfelelően ide kerülnek a T-Online Magyarországból 2007 októberétől kiváló média- és tartalomszolgáltatási tevékenységek is.
  • A jelenlegi informatikai irányítási terület kibővül mind a mobil-, mind a vezetékes hálózatirányítási és hálózatfejlesztési tevékenységgel. Ennek megfelelően létrejön a műszaki és informatikai irányítási terület.


A felsővezetői pozíciók száma nem változik, a csoport operatív irányításáért felelős ügyvezető bizottság ezután is 7 tagú marad (az elnök-vezérigazgató és 6 vezérigazgató-helyettes). A lakossági szolgáltatások üzletág vezetésével Winkler János vezérigazgató-helyettest (a mobilszolgáltatások üzletág jelenlegi vezetőjét), a vállalati szolgáltatások üzletág vezetésével Papp Istvánt, az új üzleti területek és üzletfejlesztési üzletág vezetésével pedig Simó György vezérigazgató-helyettest (a vezetékes szolgáltatások üzletág és a T-Online Magyarország jelenlegi vezetőjét) bízta meg az igazgatóság. A kibővült műszaki és informatikai irányítási terület vezetését továbbra is Maradi István látja el mint műszaki vezérigazgató-helyettes, míg a gazdasági, illetve humán erőforrás vezérigazgató-helyettesi posztot továbbra is Thilo Kusch és Somorjai Éva tölti be.

Kulcsszavak: Magyar Telekom +céginfo

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.

2024. május 20. 10:27

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59