Új lehetőségek a Microsoft Dynamics CRM 4.0-val
Az idén Koppenhágában megrendezett Convergence 2007 ügyféltalálkozón a világ vezető alkalmazás szolgáltatói megerősítették a Microsoft Dynamics CRM 4.0-en alapuló on-demand (távoli szolgáltatásként igénybe vehető) ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) megoldások szállítása iránti elkötelezettségüket. A Microsoft Dynamics CRM 4.0 korábban „Titan” kódnéven volt ismert, és megjelenése az év későbbi időszakában várható.
„Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy biztosítsuk a választás lehetőségét vásárlóink és partnereink számára” – mondta Brad Wilson, a Microsoft Dynamics CRM igazgatója. „Globális partnerhálózatunk és a Microsoft Dynamics CRM kódbázis lehetővé teszi számunkra, hogy világszerte, mérettől függetlenül az ügyfélnél vagy távoli szolgáltatásként igénybe vehető (on-premise és on-demand) megoldások megfelelő kombinációját szállítsuk vásárlóink számára.”
Az új CRM változat a Software Plus szolgáltatások rugalmasságát biztosítja
A Microsoft Dynamics CRM 4.0 egy igen jól skálázható szoftverplatform, amely számos nyelvet és pénznemet támogat. Így az akár különböző országokban, több leányvállalattal működő nagyvállalatok igényeit is teljes körűen képes lefedni.
Az on-premise és on-demand alkalmazásokhoz használatos egyetlen kódbázis igénybe vételével a vásárlók azt a modult választhatják, amely leginkább megfelel üzleti és IT igényeiknek, és az idő múlásával lehetőségük van a modul megváltoztatására is, ha igényeik vagy preferenciáik megváltoznak. Az alkalmazással kapcsolatos választási lehetőségeken túlmenően a Microsoft Dynamics CRM rendkívül hatékony, szerepre szabott felhasználói lehetőségeket biztosít felhasználói felületek széles körén keresztül. Ezek közé tartoznak például a Microsoft® Office Outlook®, a Windows® Internet Explorer® valamint mobil eszközök egész skálája.
A Microsoft Dynamics CRM a Microsoft software plus szolgáltatási stratégiájának kulcsfontosságú jellemzőit nyújtja. A termék a CRM képességek olyan széles körét kínálja, amelyek egyaránt alkalmazhatóak hagyományos on-premise megoldásként, web-alapú on-demand megoldásként, illetve on-premise szoftver és on-demand szolgáltatások rugalmas együtteseként. Ez olyan páratlan rugalmasságot biztosít, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki meglévő kliens- és szerverrendszereikből úgy, hogy közben kihasználják azokat az on-demand szolgáltatásokat, amelyek üzleti szempontból indokoltak.
Az olyan partnerek, mint például a Mondo (tőzsdén szereplő tárhely-szolgáltató és IT megoldásokat nyújtó nemzetközi társaság), amelyek a salesforce.com-ról térnek át a Microsoft Dynamics CRM-re, egyértelmű üzleti lehetőségeket látnak a software plus szolgáltatási modellben. „Mi munkánk egészében a Microsoft Dynamics CRM platformot használjuk” – mondta Lars Munch Johansen, a Mondo értékesítési és marketing ügyekért felelős alelnöke. „Nem volt nehéz dönteni arról, hogy áttérjünk a Microsoft Dynamics CRM-re; a számos rendelkezésre álló jellemző mellett lehetőség van arra is, hogy gond nélkül térjünk át a hostolt alkalmazásokról az on-site alkalmazásokra, sőt, a vásárlóknak arra is van lehetőségük, hogy akár előre, akár pedig utólag vásárolják meg a modulokat. Ez pedig olyan módon szolgálja ki a vásárlói igényeket, amelyet egyetlen másik társaság sem tud biztosítani.”
A Microsoft Dynamics hostolt megoldásai az egész világon rendelkezésre állnak
A Microsoft Dynamics ügyfelei világszerte rugalmasan választhatnak a Microsoft Dynamics CRM és az ERP megoldások on-demand változatai közül, amelyeket immár 30 országban közel 100 partner forgalmaz.Olyan megoldások közül választhatnak, amelyek egy-egy konkrét vertikális iparág vagy régió igényeire vannak szabva, vagy amelyek partnereink által kidolgozott ügyfélspecifikus megoldásokat jelentenek. Az on-demand Microsoft Dynamics CRM és ERP megoldások ilyen típusait kínáló partnerek közé tartoznak például az Affordable Business Solutions Pvt. Ltd., a CRM OnTarget/TriVenture, a CRM-Resultants, a NextCorp Ltd. és a Sandhills Publishing Co. A partnerek által hostolt Microsoft Dynamics ERP sikerével kapcsolatban további információkat a PressPass-on találhat (http://www.microsoft.com/presspass/features/2007/oct07/10-23dynamics.mspx), ahol exkluzív interjú olvasható a TDC Hosting és az e-know.net Ltd. társaságokkal. Mindkét cég Microsoft Gold Certified tanúsítvánnyal rendelkezik, és olyan menedzselt, valamint hostolt IT szolgáltatásokat szállít, amelyek a bérleti konstrukciós (subscription pricing) modellt alkalmazzák.
A bérleti konstrukcióban kínált Microsoft Dynamics alkalmazások Magyarországon is elérhetőek, a Microsoft Dynamics CRM és Dynamics NAV termékeket hostolt megoldásként egyre több partnerünk kínálja elsősorban kisvállalati ügyfeleknek. A Microsoft Dynamics NAV rendszert a Multisoft, a RéciaPC és a Fisyco, a Dynamics CRM rendszert a Fisyco és System Builders szolgáltatja.
A Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer kisvállalkozásoknak már havi 9990 forintért elérhető felhasználónként (maximum 20 felhasználóig), ami ebben a kategóriában a legkedvezőbb ajánlat. Ez egy 10 felhasználós főkönyvi, pénzügyi, kereskedelmi, készletezési rendszer esetén kevesebb, mint napi 5000 forint, és ebben a szoftverkövetési díj is benne van.
További információ a Microsoft Dynamics megoldásokról és hazai partnereinkről:
www.microsoft.hu/dynamics
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft küldöttségét fogadták a román informatikai tárca vezetői
- Úgy tűnik, végül a Microsoft ajánlatát fogadja el a Facebook
- Nagy az érdeklődés a térítésmentes informatikus-képzésre
- Családi Xbox-szal szorítaná vissza a riválisokat a Microsoft
- 20 éves az ACT! - a számítógépes vevőkapcsolat-kezelés klasszikusa
- A Microsoft elfogadta az EU feltételeit
- IDC: a Microsoft és partnerei 53 000 embert foglalkoztatnak Magyarországon
- Évi húsz céget akar felvásárolni a Microsoft
- Bill Gates levele az "egységes kommunikációról"
- Integrált megoldás a gépjárműgyártóknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.