Stratégiai együttműködést kötött az NRC és a Megyer Consulting

forrás Prim Online, 2007. október 31. 12:33

Közösen végez ügyfél-elégedettségi kutatásokat közepes és nagyvállalatok számára a Megyer Consulting és az NRC. Az együttműködés keretében az adatfelvétel és az elemzés hátterét az NRC nyújtja, míg a módszertant a Megyer Consulting biztosítja.

A kapcsolatelemzésekben több éves tapasztalattal rendelkező Megyer Consulting és az online kutatás területén piacvezető NRC mostantól közösen végez ügyfél-ügynökségi kapcsolatelemző és értékelő kutatásokat közepes és nagyvállalatok számára. Mindkét fél olyan speciális szakmai tudással és tapasztalattal rendelkezik, amely biztosítja, hogy egyedülálló szolgáltatást nyújtsanak megrendelőik számára. A felmérések során a Megyer Consulting által kidolgozott, évek óta sikeresen használt Mirror© kutatási módszert alkalmazzák. Ennek során a vállalatok valamennyi fontosabb kapcsolatát megvizsgálják, így a megrendelők átfogó képet kapnak az egyes területek munkájáról, megismerik a kritikus pontokat, és az eredmények ismeretében javítani tudnak folyamataikon.

Online adatfelvétel, átgondoltabb válaszok

Az adatfelvétel, valamint az elemzés a freQuest kérdőívszerkesztő, projekt- és adatmenedzsment szoftverrel, online módon történik. „A freQuest kiválóan alkalmas a Mirror© kutatás támogatására, hiszen így kizárhatóak a kérdezői, rögzítési hibák, illetve az ezekből eredő torzulások” – jegyezte meg Megyer Örs, a Megyer Consulting vezetője. Az online adatfelvétel másik nagy előnye, hogy a felmérésben részt vevők akkor válaszolnak a kérdésekre, amikor nekik leginkább megfelelő. „Mivel a válaszadó saját maga határozza meg, hogy mikor tölti ki a kérdőívet, sokkal nagyobb figyelmet, és jellemzően több időt fordít rá. Tapasztalatok szerint a nyitott kérdésekre adott válaszok is jóval részletesebbek és átgondoltabbak, mint a hagyományos adatfelvételek során” – elemezte az online adatfelvétel előnyeit Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója. Így a megrendelők hasznos, a valóságot jól tükröző, ugyanakkor könnyen értelmezhető eredményeket kapnak. Ráadásul az adatfelvétel ideje is jelentősen lerövidül: míg egy-egy mélyinterjú jellemzően egy órát vett igénybe, addig az NRC és a Megyer Consulting által összeállított kérdőívet 20 perc alatt ki lehet tölteni.

A két cég együttműködésének az is célja, hogy iparági benchmark adatbázisokat hozzanak létre, melynek első lépcsőjeként az ATL reklámügynökségek kapcsolatait vizsgálják. Ez fontos támpontot adhat az ügynökségeknek abban, hogy konkurenseiket alapul véve ügyfélkezelésükben, partnerkapcsolataikban azonosítani tudják gyenge pontjaikat. A Mirror© ügyfél-elégedettségi rendszer elsőként az Online Kutatás 2007 konferencián lesz bemutatva, más online kutatási megoldásokkal együtt.

Kulcsszavak: felmérés NRC

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be

Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.

2024. május 4. 17:02

Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!

A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.

2024. május 4. 15:37

A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik.  Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.

2024. május 4. 10:31

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

2024. május 3. 14:41

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55