CeBIT 2008: kisebb területen kevesebb kiállító
A világ legnagyobb high-tech vásáraként számon tartott CeBIT az idén jóval kisebb területre szorítkozik mint 2007-ben, és a tavalyi adatokhoz viszonyítva kevesebb cég fogja magát képviseltetni az információ- technológiai kiállításon - olvasható a hivatalos közleményben.
Meglepő viszont, hogy most először Kínából jön a legtöbb, termékeit és szolgáltatásait bemutatni szándékozó vállalat, pontosan 500 cég érkezik az ázsiai országból. A hightech vásáron azonban a legnagyobb számban a hazai kiállítók lesznek jelen, 2840 német cég standját tekinthetik meg jövő héten az expóra ellátogatók.
A CeBIT 2008 kedden nyitja meg kapuit az érdeklődők előtt, és vasárnap délután 18 órakor ér véget az idei esztendő legnagyobb infokommunikációs vására.
Kapcsolódó cikkek
- Lipcséből Kölnbe költözik a Games Convention
- Samsung termékek a CeBit-re és IT Brandshop megnyitó
- D-Link a CeBIT-en: digitális otthon, hackerszakértők kerekasztala
- ITnT 2008: bécsi nemzetközi infokommunikációs vásár - negyedszer
- Bill Gates-el nyit a CES 2008
- Ausztria legsikeresebb IKT-szakvására február 5-től 7-ig
- Sharp a VIII. Budapesti Házimozi és HI-FI Show élménykiállításon
- Fluoreszkáló írással a dokumentumhamisítás ellen
- Canon újdonságok az októberi PrintExpón
- A Speedshop Kft.-nél folytatódik a Mobiltörténeti Kiállítás
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.