A T-Mobile újabb egy évig a Budapesti Tavaszi Fesztivál támogatója lesz
A T-Mobile évek óta a világ egyik legrangosabb hazai kulturális rendezvényének, a Budapesti Tavaszi Fesztiválnak a segítője. Az anyagi támogatáson túl a mobilszolgáltató azzal is hozzájárul a sikeres rendezéshez, hogy az idén a Reneszánsz Év jegyében megrendezésre kerülő eseménysorozatról szóló információkat 4,85 millió ügyfele számára is elérhetővé teszi. Többek között az eseménysorozat programjairól a t-zones WAP vagy web’n’walk portálokra látogatók is tájékozódhatnak.
A mobiltelefonoknak azonban ennél nagyobb szerepet is szánnak a fesztivál szervezői, a 2008-as Budapesti Tavaszi Fesztivál utolsó három napján zajló Fringe Fesztivál művészeire a T-Mobile jóvoltából a 06-30/4444-888-as telefonszámon lehet majd szavazni.
A Budapesti Tavaszi Fesztivál 25 éve Magyarország legnagyobb kulturális fesztiválja. A március utolsó két hetében megrendezésre kerülő eseménysorozat világviszonylatban is jelentősnek számít. A magyar főváros 50-60 helyszínén közel 200 esemény, neves és elismert hazai, illetve külföldi művészek várják a belföldi és Magyarországra érkező érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországi mobilszolgáltatók a gyermek- és fiatalkorú telefonálók védelmében
- Olcsóbb BlackBerry levelezőszolgáltatás a T-Mobile-osoknak
- 11 millió fölé emelkedett a mobil-előfizetők száma decemberben
- Négyen együtt: kereskedelmi DVB-H mobiltv 2008 végén?
- Folytatódik az MTA és a T-Mobile mobilkommunikációs kutatása
- Közel 17,5 millió szilveszteri SMS a T-Mobile-nál
- December 24-én óránként átlagosan 500 ezer SMS-t küldtek a T-Mobile-osok
- Kilenc diák nyert laptopot és mobilinternet-előfizetést a T-Mobile egyetemi pályázatán
- Mobil TV: 12 tv-csatorna havi 1900 Ft-ért a T-Mobile-nál!
- T-Mobile - stabil, 44 százalékos piaci részesedés
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.