Avaya: Új Intelligens Jelenlét technológia

forrás Prim Online, 2008. március 28. 19:17

Az Avaya bemutatta legújabb megoldását, az Intelligent Presence-t, amely nagyobb biztonságot, gyorsaságot és együttműködést biztosít a jelenlét-alapú, valósidejű kommunikáció használatával. Az Avaya Intelligent Presence a hatékonyabb együttműködés és üzletmenet érdekében, számos forrásból gyűjti össze és integrálja a meglévő jelenlét információkat. A megoldás az egyéni és az üzleti alkalmazásokhoz is csatlakoztatható.

Az Avaya Intelligent Presence lehetővé teszi a különböző forrásokból származó valósidejű információk integrálását, legyen szó akár eltérő protokollokról és platformokról. Az Intelligent Presence összesíti a telefonról, asztali számítógépről és az egyéb Avayától vagy más, harmadik féltől (például Microsoft, IBM és mások) származó jelenléti információkat. Ez a több beszállítós, több protokollos támogatás a legszéleskörűbb információt biztosítja a felhasználók állapotáról. Minél teljesebb képünk van az alkalmazottak jelenlétéről, annál gyorsabbá válik a kapcsolat a dolgozók, a vásárlók, a partnerek és a szolgáltató között, sőt mindez hasznos a jelenlét értékelő és feldolgozó alkalmazások szempontjából is.

„Az Intelligent Presence fokozza a valósidejű üzleti kommunikációt, mivel le fogja dönteni az eddigi fennálló korlátokat, úgy mint a helyszínt, a munkaidőt, a hálózat típusát, a platformot, a csatornát és az eszközöktől való függést.” – mondta Stuart Wells alelnök, az Avaya globális kommunikációs megoldások alelnöke. „Az Avaya Intelligent Presence új távlatokat nyit a jelenlét-tudatos kommunikációban és alkalmazásokban, miáltal a dolgozók közötti együttműködés új szintekre léphet, emellett pedig versenyképes üzleti előnyöket is biztosít.”

Az Intelligent Presence mind belső mind külső kapcsolattartás szempontjából is előnyös a dolgozók számára, hiszen könnyedén és gyorsan kapcsolatba tudnak lépni a kívánt emberrel, akár különböző platformokon, csatornákon keresztül, különböző eszközökkel, így a kommunikáció még hatékonyabbá válik. Ha mindez beágyazódik az üzleti folyamatokba és alkalmazásokba, akkor lehetőség nyílik arra, hogy automatikusan összekapcsolja azokat, akiknek intézkedniük kell az éppen elérhető kommunikációs csatornán keresztül.
 A szerver automatikusan frissíti a jelenlét- és elérhetőség információkat, ugyanakkor engedélyezi a felhasználók és vállalatok számára, hogy szabályok és stratégiák alkalmazásával kontrollálják a jelenléti információk elérhetőségét és forrását. Példának az alkalmazott szelektálni tudja, hogy kik érhessék el ezeket az információkat és milyen célból.
A jelenlét információ összekapcsolja a felhasználókat, a szolgáltatásokat és eszközöket a folyamatos valósidejű kommunikáció érdekében.
Az Avaya Intelligent Presence támogatja a már létező jelenlét- és telefon platformokat, valamint egy centralizált rendszert is biztosít a jelenlét információk menedzselésére és szabályozására.

Az Avaya Intelligent Presence a második negyedévben lesz elérhető, az Unified Communications Standard Edition részeként, az Avaya one-XT kliensek és végpontok támogatásával, beleértve a one-X Portal-t, one-X Communicator-t és one-X Deskphone -t. A grafikus kliens alkalmazások egyedülálló felületet biztosítanak majd, melyek megmutatják a pontos, megbízható jelenléti állapotot és kiválasztják a leghatékonyabb kommunikációs csatornát. Ilyenek lehetnek például a megszokott telefonos vagy videós hívások illetve konferenciák. A második negyedévben integrálni fogják a Microsoft Office Communicator-t az Avaya Intelligent Presence-vel, majd ezt követően az év folyamán az IBM Lotus Sametime-t és az Microsoft Exchange-t is. Az Avaya egy SDK-t is a piacra fog dobni, amely az Avaya DevConnect tagjainak és vásárlóinak ad lehetőséget arra, hogy az Avaya Intelligent Presence Server-be integrálják megoldásaikat.

Kulcsszavak: Avaya hálózat

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

2024. november 22. 18:14

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36