Minőség-e az e-minőség? - V. E-Kereskedelem Konferencia
A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért 2008. május 8-án a immár ötödik alkalommal rendezi meg az iparág szakmai konferenciáját, melynek témája idén: hálózatépítés és minőségbiztosítás az e-kereskedelemben., helyszín a Corner Rendezvényközpont.
Az európai tapasztalatok szerint a fogyasztók is tudatosabbá váltak, az elektronikus boltok megítélésében, kiválasztásában is szerepet játszhat, hogy a kereskedő csatlakozott-e elismert minőségbiztosítási rendszerhez. Hazánkban is több kezdeményezés indult minőségbiztosítási, minőség-ellenőrzési rendszerek bevezetésére az elektronikus kereskedelemben – ezekről hallhatunk a konferencia délutáni, Minőségbiztosítás című részében.
A konferencia bevezető előadását Csepeli György szociológus, a GKM közpolitikai igazgatója tartja, a hálózatkutatás kapcsán Dr. Pintér Róbert, az ITTK tudományos és stratégiai igazgatója és Szekfű Balázs László kommunikáció-kutató tart előadást; a keresőmarketingről Kálmán Tamás, az etarget.hu country menedzsere mellett Konkoly-Thege Szabolcs, a MaxWeb ügyvezető igazgatója beszél majd. A minőségbiztosítás kérdéskörében az internetes fizetésekről Deák András, a CIB Bank e-fizetések szakértőjének előadása és Mecséri Ildikó, az eBolt Kft. kereskedelmi és minőségirányítási vezetőjének az ISO rendszer bevezetésének tapasztalatairól szóló beszámolója hangzik el. Végül két új, az e-kereskedelemre specializált minőségbiztosítási rendszer tervéről is hallhatunk.
A szervezők különösen azoknak a szakembereknek, cégeknek a részvételére számítanak, melyek üzleti forgalmukat az elektronikus kereskedelem kiépítésével és professzionális működtetésével kívánják növelni. A konferencia nem ad biztos tippeket a bevételek megsokszorozására, de rávilágít azokra a pontokra, amelyeket a siker érdekében érdemes és szükséges figyelembe venni. A hallgatóság a szakmai kapcsolatépítés lehetősége mellett átfogó képet kaphat az elektronikus kereskedelmet érintő napi kérdésekről is.
A konferencia részletes programja: http://www.szek.org/index.php?id=program
Kapcsolódó cikkek
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Válságban is jó üzlet a webshop
- Új utakon - VI. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- Logisztika nélkül nem megy - konferencia a SzEK szervezésében
- Sikeres volt az első e-business szimpózium Magyarországon
- A hazai online kereskedelem múltja, jelene és jövője
- E-kereskedelmi konferenciát szervez a Google és a SzEK
- SzEK-konferencia az elektronikus kereskedelemről
- Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.