Bővíti japán technológiai központját a Ricoh
Az Ebina Cityben található Ricoh Technológiai Központban 2008 augusztusában kezdődik az építkezés, a 23 emeletes, 57 000 m2-es létesítmény a tervek szerint 2010 augusztusára készül el. A Ricoh Technológiai Központja jelenleg 3000 munkatársat foglalkoztat, a bővítést követően a vállalat 5000-re növeli majd dolgozói számát.
A 2005 augusztusában alapított Ricoh Technológiai Központ a társaság fő fejlesztési bázisa. A központ létrejötte a korábban több különböző helyszínen működő másoló- és nyomtatófejlesztő divízió, valamint a gyártási technológia részleg összevonását tette lehetővé. A bővítésnek köszönhetően a technológiai központ helyet ad majd a szoftverfejlesztési, a tintasugaras technológia- és az alkatrész-fejlesztési részlegeknek is.
Kapcsolódó cikkek
- Új Ricoh multifunkciósok: Aficio SP 3400SF/SP 3410SF
- Komplett rugalmas irodai dokumentummegoldások App2Me funkcióval
- Biomasszából készült festéktoner
- Sharp-Enel-STMicroelectronics napelemgyártó közös vállalat Olaszországban
- Sikeres Ricoh-MTA SZTAKI k+f együttműködési projekt
- Radikálisan új: cserélhető szenzoros Ricoh fényképező
- Hatszáz embert foglalkoztató LCD-gyár épülhet Szentgotthárdon
- Sharp-Sony: vegyes vállalat nagyméretű LCD panelek és modulok gyártására és értékesítésére
- Ricoh GR Digital III: igényes, de könnyen hordozható gépek kedvelőinek
- Összeszerelő üzemet létesít a Smart Technologies Vácon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.