Zászlóshajó programtermékeiben bízik a CODA

forrás Prim Online, 2008. május 24. 12:02

Bejelentésekkel, bemutatókkal tarkított ügyfélnapot tartott május 22-én a pénzügyi, számviteli informatikai megoldások szállítójaként ismert CODA Hungary.

A CODA Plc. eddigi legjelentősebb termékfejlesztéseként ismert, számos új fejlesztésű pénzügyi rendszert magában foglaló Neon programtermék újdonsága az munkafolyamat-irányítási rendszer (Workflow), amely szabályozza a folyamatok működését a CODA termékeiben; az eszközgazdálkodási rendszer (Assets) pedig az eszközöket érintő jelentéskészítési, nyilvántartási, értékelési funkciókat tartalmazza, nemzetközi szintű képességekkel felvértezve.

2008 májusában jelent meg a CODA 2go programterméket, amely a világ első, salesforce.com Platform-as-a-Service típusú platformjára készült, on-demand pénzügyi megoldása. A CODA 2go valós idejű, globális on-demand pénzügyi rendszert kínál minden vállalat számára, mérettől függetlenül. Ez a vadonatúj fejlesztés a Salesforce CRM alkalmazásainak kiegészítése, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyetlen gombnyomással olyan számlát hozzanak létre, amely ezt követően automatikusan könyvelődik a vevői főkönyvbe. A Vevői követelések szolgáltatás támogatja az order-to-cash folyamatait, beleértve a vevői számlák kiállítását, a készpénzkönyvelést és a készpénz-menedzsmentet. A fejlesztő szerint a felhasználók a Salesforce CRM alkalmazásban nyilvántartott eladási megbízásokból származó követeléseiket gyorsabban válthatják készpénzre, egyszerűbben kezelhetik ügyfélszámláikat és csökkenthetik a működéshez szükséges tőke nagyságát. A CODA 2go további előnye, hogy az alkalmazások önállóan, vagy egymással összekapcsoltan is használhatók, vagy bármilyen vezető számviteli rendszerrel integrálhatók.

Az ügyfélnapon néhány kiemelt referenciát is bemutattak. Ilyen például az Avis budapesti szolgáltató központja, amely a CODA pénzügyi menedzsmentet támogató szoftvereit és szolgáltatásait választotta. Elhangzott, hogy az Avis azért döntött az CODA mellett, mert jelentős tapasztalatai vannak a páneurópai szintű szoftveres projektekben, ezáltal tisztában van a szolgáltató központok által felállított pénzügyi követelményrendszerrel. Továbbá: a CODA megoldásai révén automatizálhatták számlaegyeztetési folyamataikat, csökkentették a manuális munkafolyamatokból eredő hibák kockázatát, illetve – az egyes országok szabályozási rendszereinek figyelembevételével – nagyobb hatékonyságot értek el a költségek menedzselésében. A CODA integrált pénzügyi nyilvántartási megoldását választotta az AXA Szolgáltató Kft. is, amely az ELLA Első Lakáshitel Kereskedelmi Bank Zrt.-vel együtt az AXA csoport tagja.

Az ügyfélnapon megjelentek a CODA Plc-nek a Unit 4 Agresso által történt felvásárlásáról is tájékoztatást kaptak. Azáltal, hogy a CODA egy sokkal nagyobb vállalat részévé vált, szert tehet növekedéséhez szükséges alapokra. Mostantól a CODA is kulcsfontosságú szerepet tölt be a Unit 4 Agresso növekedési stratégiájában. Ezt a megállapítást az új Neon számviteli szoftver és a nemrég megjelent on-demand CODA 2go számviteli rendszer meglévő és várt piaci sikerére alapozzák.

Kulcsszavak: Codra CRM

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01