Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től

Kovács Attila, 2010. március 2. 12:34

A Magyarországon is jelen lévő update software AG bejelentette az új megközelítésű update.revolution-t, amely az első teljesen testre szabható, iparág-specifikus, prémium kategóriájú Software-as-a-Service (SaaS) alapon, új üzleti modellként kínált CRM megoldás.

Az új megoldással az update Software AG átvállalja a tanácsadásér, testre szabásért, vagy műszaki támogatásért felmerülő kiadásokat, a felhasználónak csak az általuk üzemeltetett, egyedileg kialakított, moduláris felépítésű CRM rendszer használatáért kell fizetnie. Ez az új üzleti modell egyesíti az SaaS koncepciót, a testre szabható, folyamatosan és rendkívül rugalmasan a változó igényekhez alakítható CRM rendszerrel. Az update.revolution ügyfélközpontú üzleti modelljéhez hasonlóval piaci versenytársai nem rendelkeznek,ezzel az  update újrapozícionálja magát a CRM piacon és egy példa nélkül álló, a más SaaS megoldásoktól gyökeresen eltérő, a vállalati üzleti folyamatok teljesen leképezhetővé tevő megoldást kínál.  

Az update.revolution az alábbi célpiacoknak ajánlott: pénzintézetek (bankok, biztosítók, pénzügyi tanácsadó cégek), gyógyszeripar, gép- és építőipar. Az update.revolution megvalósítása három fázisból áll: felmérés, bevezetés és folyamatos bővítés. Az alkalmazást az ügyfél akár a szerződés aláírásától számított 20 napon belül is elkezdheti használni, a későbbiekben pedig a tapasztalatok alapján és a változó igényeknek megfelelően finomítható a rendszer működése. Az első fázisban számítógéppel támogatott felmérés készül az ügyfél céljairól, folyamatairól, a CRM és más alkalmazások (ERP, telefonközpont, levelező rendszer) esetleges összekapcsolásáról. A bevezetési fázisban nemcsak a testre szabás történik meg, hanem a kulcsfelhasználók oktatása és végül, az adatkapcsolatok létrehozásával, működésre kész a rendszer. A bővítés fázisban a rendszer használatának folyamatos ellenőrzését, az igények felmérését és a változások illetve bővítések végrehajtását oldják meg. 

Az új CRM szoftver az SaaS üzletág piacvezető szolgáltatójának, az IBM-nek az adatközpontjában fut, így az update ügyfelei mentesülnek a szoftverkarbantartás és működtetés mindennemű terhétől. A felhasználó adatainak biztonsága és elérhetősége az update munkatársai számára kiemelten fontos feladat. Az IBM németországi adatközpontjából üzemeltett megoldás teljesen megfelel a legszigorúbb adatbiztonsági és rendelkezésre állási követelményeknek.

A revolutionnal bevezetett új értékesítési modell előnyei között található: ez az SaaS típusú szolgáltatás szerint az ügyfél a licencen kívül megkapja a szoftverkövetési díjat és műszaki támogatást, egy havi fix bérleti díj fejében; a revolution modell eredményeképpen lényegesen lerövidül a CRM bevezetési ideje és csökkennek az ügyfél költségei.

Kulcsszavak: update software-hu CRM

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja

A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.

2024. május 16. 19:47

Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja

Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.

2024. május 16. 14:43

Így működnek majd a távfelügyelt boltok

A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.

2024. május 16. 13:01

A FŐTAXI a Formula 1 Magyar Nagydíj hivatalos szállítópartnere

2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-vel kötött megállapodás értelmében a július 21-én tartandó viadal hivatalos és kizárólagos személyszállító partnere a legnagyobb múltú hazai taxitársaság, a FŐTAXI lesz. A megállapodás célja, hogy a látogatók és a partnerek egyszerűen és biztonságosan jussanak el a Hungaroringre és haza. 

2024. május 15. 12:59

Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve

Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.

2024. május 15. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38