Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
2010. március 26-án közös sajtótájékoztató keretében jelentette be a Kulcs-Soft számítástechnika Nyrt. és a CAS Software Ag., hogy a 2007 óta tartó együttműködésüket egy új szolgáltatás magyarországi bevezetésével még szorosabbra szeretnék fűzni. Ez az új szolgáltatás a német cég SaaS CRM megoldása: a CAS PIA.
A CAS PIA online alapú szoftverrendszer megoldást jelent azon cégek számára, amelyek nem rendelkeznek megfelelő hardveres háttérrel, vagy nem akarnak egy összegben sokat invesztálni egy CRM szoftver bevezetésébe. Ezeknek a cégeknek szeretné a Kulcs-Soft biztosítani azt a lehetőséget, hogy kis költséggel egy innovatív CRM rendszer használatával fejleszthessék vállalatukat, nekik is legyen lehetőségük az ügyfeleik professzionális kiszolgálására és az adataik naprakészen tartására.
A SaaS CRM megoldások egyre nagyobb részt szakítanak ki a CRM piacból. Sikerüknek titka, hogy nem igényelnek nagy beruházást, így kicsi a döntési kockázat az ügyfél részéről. Másrészről az online technika miatt a rendszer sokkal rugalmasabbak, mint a telepítendő CRM szoftverek, hiszen bármely számítógépről bejelentkezve használhatók a világ minden pontján, anélkül, hogy az ügyfélnek kéne ehhez a hardveres és a biztonsági hátteret megteremteni.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
- Stratégiai együttműködés a Kulcs-Soft Nyrt. és további hét SAP partner között
- Digitális magazinolvasó iPad-re
- iDeal CRM 6.0
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Két és fél nap tanulás, szórakozás Tihanyban
- A Kulcs-soft Nyrt. a felsőoktatásban
- Online üzleti keresőt indított a Kulcs-Soft
- Terjeszkedik a Kulcs-Soft
- Dynamics CRM 2011
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.