Összefogás a fenntartható Magyarországért
2008-ban elindult a Braun & Partners Network által, nemzetközi partnerek támogatásával kidolgozott globális Good CSR 2008 program. Az összefogás lehetőséget biztosít a csatlakozott 25 vállalat számára, hogy rövid fenntarthatósági jelentésben számoljanak be érintettjeiknek gazdasági, társadalmi és környezeti teljesítményükről, és ezzel támogassák, terjesszék a felelős üzleti működés jó gyakorlatait.
A legelterjedtebb nemzetközi jelentéstételi szabványnak, a Global Reporting Initiative standardnak megfelelő rövid jelentések közzétételével hiteles tájékoztatást adunk magunkról, lehetőséget biztosítva arra, hogy érintettjeink adatainkat, információinkat összevethessék és így maguk is értékelhessék teljesítményünket - hangsúlyozza közleményében a programban részt vevő Synergon.
A nemzetközi programban - mely Magyarországról és Magyarországon indult el először - részt vevő vállalatok:
- Allianz Hungária Biztosító Zrt.
- Állami Autópálya Kezelő Zrt.
- Braun & Partners Kft.
- Buderus Hungária Fűtéstechnikai Kft.
- CIB Közép-Európai Nemzetközi Bank Zrt.
- Coca-Cola Beverages Magyarország Kft.
- Garantiqa Hitelgarancia Zrt.
- Generali-Providencia Biztosító Zrt.
- Holcim Hungária Zrt.
- Hoya Lens Hungary Zrt.
- Magyar Telekom Távközlési Nyrt.
- Magyar Villamos Művek Zrt.
- Market Építő Zrt.
- MKB Bank Zrt.
- Nexon Kft.
- OTP Bank Nyrt.
- Pannon GSM Távközlési Zrt.
- PrintXBudavár Zrt.
- Raiffeisen Bank Zrt.
- Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt.
- Sicontact Kft.
- Synergon Informatika Nyrt.
- UNIQA Biztosító Zrt.
- Vaillant Saunier Duval Kft.
- Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- Tovább nőtt a mobilinternetezők száma januárban
- 70 százalékkal nőtt tavaly a mobilinternetezők száma
- Korlátlan mobilinternet korlátokkal - avagy bírságot kapott a Pannon és a Vodafone
- Ismét kevesebb mobilozó októberben
- Szeptemberben bővült a vezetékes szélessávú piac
- Augusztusban hódított a mobilinternet
- Változatlan az aktív ügyfelek száma a mobiltelefonálás piacán
- Felhívás: Ígért nyereményért cserébe ne adjon ki feltöltőkártya-kódot!
- NHH: nőtt a mobilinternetezők száma júliusban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.