Összefogás a fenntartható Magyarországért
2008-ban elindult a Braun & Partners Network által, nemzetközi partnerek támogatásával kidolgozott globális Good CSR 2008 program. Az összefogás lehetőséget biztosít a csatlakozott 25 vállalat számára, hogy rövid fenntarthatósági jelentésben számoljanak be érintettjeiknek gazdasági, társadalmi és környezeti teljesítményükről, és ezzel támogassák, terjesszék a felelős üzleti működés jó gyakorlatait.
A legelterjedtebb nemzetközi jelentéstételi szabványnak, a Global Reporting Initiative standardnak megfelelő rövid jelentések közzétételével hiteles tájékoztatást adunk magunkról, lehetőséget biztosítva arra, hogy érintettjeink adatainkat, információinkat összevethessék és így maguk is értékelhessék teljesítményünket - hangsúlyozza közleményében a programban részt vevő Synergon.
A nemzetközi programban - mely Magyarországról és Magyarországon indult el először - részt vevő vállalatok:
- Allianz Hungária Biztosító Zrt.
- Állami Autópálya Kezelő Zrt.
- Braun & Partners Kft.
- Buderus Hungária Fűtéstechnikai Kft.
- CIB Közép-Európai Nemzetközi Bank Zrt.
- Coca-Cola Beverages Magyarország Kft.
- Garantiqa Hitelgarancia Zrt.
- Generali-Providencia Biztosító Zrt.
- Holcim Hungária Zrt.
- Hoya Lens Hungary Zrt.
- Magyar Telekom Távközlési Nyrt.
- Magyar Villamos Művek Zrt.
- Market Építő Zrt.
- MKB Bank Zrt.
- Nexon Kft.
- OTP Bank Nyrt.
- Pannon GSM Távközlési Zrt.
- PrintXBudavár Zrt.
- Raiffeisen Bank Zrt.
- Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt.
- Sicontact Kft.
- Synergon Informatika Nyrt.
- UNIQA Biztosító Zrt.
- Vaillant Saunier Duval Kft.
- Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- Tovább nőtt a mobilinternetezők száma januárban
- 70 százalékkal nőtt tavaly a mobilinternetezők száma
- Korlátlan mobilinternet korlátokkal - avagy bírságot kapott a Pannon és a Vodafone
- Ismét kevesebb mobilozó októberben
- Szeptemberben bővült a vezetékes szélessávú piac
- Augusztusban hódított a mobilinternet
- Változatlan az aktív ügyfelek száma a mobiltelefonálás piacán
- Felhívás: Ígért nyereményért cserébe ne adjon ki feltöltőkártya-kódot!
- NHH: nőtt a mobilinternetezők száma júliusban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.