Összefogás a fenntartható Magyarországért
2008-ban elindult a Braun & Partners Network által, nemzetközi partnerek támogatásával kidolgozott globális Good CSR 2008 program. Az összefogás lehetőséget biztosít a csatlakozott 25 vállalat számára, hogy rövid fenntarthatósági jelentésben számoljanak be érintettjeiknek gazdasági, társadalmi és környezeti teljesítményükről, és ezzel támogassák, terjesszék a felelős üzleti működés jó gyakorlatait.
A legelterjedtebb nemzetközi jelentéstételi szabványnak, a Global Reporting Initiative standardnak megfelelő rövid jelentések közzétételével hiteles tájékoztatást adunk magunkról, lehetőséget biztosítva arra, hogy érintettjeink adatainkat, információinkat összevethessék és így maguk is értékelhessék teljesítményünket - hangsúlyozza közleményében a programban részt vevő Synergon.
A nemzetközi programban - mely Magyarországról és Magyarországon indult el először - részt vevő vállalatok:
- Allianz Hungária Biztosító Zrt.
- Állami Autópálya Kezelő Zrt.
- Braun & Partners Kft.
- Buderus Hungária Fűtéstechnikai Kft.
- CIB Közép-Európai Nemzetközi Bank Zrt.
- Coca-Cola Beverages Magyarország Kft.
- Garantiqa Hitelgarancia Zrt.
- Generali-Providencia Biztosító Zrt.
- Holcim Hungária Zrt.
- Hoya Lens Hungary Zrt.
- Magyar Telekom Távközlési Nyrt.
- Magyar Villamos Művek Zrt.
- Market Építő Zrt.
- MKB Bank Zrt.
- Nexon Kft.
- OTP Bank Nyrt.
- Pannon GSM Távközlési Zrt.
- PrintXBudavár Zrt.
- Raiffeisen Bank Zrt.
- Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt.
- Sicontact Kft.
- Synergon Informatika Nyrt.
- UNIQA Biztosító Zrt.
- Vaillant Saunier Duval Kft.
- Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- Tovább nőtt a mobilinternetezők száma januárban
- 70 százalékkal nőtt tavaly a mobilinternetezők száma
- Korlátlan mobilinternet korlátokkal - avagy bírságot kapott a Pannon és a Vodafone
- Ismét kevesebb mobilozó októberben
- Szeptemberben bővült a vezetékes szélessávú piac
- Augusztusban hódított a mobilinternet
- Változatlan az aktív ügyfelek száma a mobiltelefonálás piacán
- Felhívás: Ígért nyereményért cserébe ne adjon ki feltöltőkártya-kódot!
- NHH: nőtt a mobilinternetezők száma júliusban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.