Ügyfél az egész világ (3. rész)
Ügyfélkapcsolat-kezelési jó tanácsok
Fekete Gizella, 2008. szeptember 19. 11:11
Operatív CRM-összeállításunk a piacnak és a termékeknek ebben az évtizedben lezajlott változását bemutató cikkei után az ügyfélkapcsolat-kezelés hazai gyakorlata kerül górcső alá. Ennek megismeréséhez, az elektronizációja iránti vonzódás vagy ellenszenv okának kiderítéséhez gyártók, felhasználók, szállítók és tanácsadók véleménye egyaránt meghatározó. Cikkünk ez utóbbira összpontosít.
A teljes cikk a Business Online-ban, itt olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től
- Kulcs-CRM
- Update: CRM Revolution a biztosítók számára
- Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciával
- Magyarul is elérhető a HP Service Manager legfrissebb változata
- SAP CRM minden szinten
- A válság túlélésének kódja: CRM
- Szoftverüzletágat indított a CompLex
- Anyatigrisekként védik az információkat egymástól a kollégák
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39