Deloitte Technology Fast 50 Leadership díjat nyert a PlateSpin
A PlateSpin, a Novell vállalata Deloitte Technology Fast 50 Leadership díjat nyert Kanadában. A szoftver kategória vezetőjének díja (Leadership Award for the software category) mellett a PlateSpin 2007 után 2008-ban is megszerezte a második helyet a Deloitte Technology Fast 50 listán Kanadában.
A Deloitte Technology Fast 50 lista első 50 helyezettje a szélesebb körű Deloitte észak-amerikai Technology Fast 500 listára is felkerül, ahol az Egyesült Államok és Kanada leggyorsabban növekvő technológiai, média- és telekommunikációs vállalatainak sorrendje dől el.
A Deloitte Technology Fast 50 Leadership díj egyike annak a négy különböző díjnak, amelyet a 2008-as Deloitte Technology Fast 50 Awards Program keretében osztottak ki. A Deloitte Technology Fast 50 listán az utóbbi öt év százalékban kifejezett árbevétel-növekedése alapján az 50 leggyorsabban növekvő kanadai vállalat szerepel. A nevezéshez a vállalatoknak legalább öt éve kell működniük, éves szinten elért árbevételüknek meg kell haladnia az 5 millió amerikai dollárt, központjuknak Kanadában kell lennie, saját technológiát kell birtokolniuk, valamint kutatási és fejlesztési tevékenységüket kell végezniük Kanadában.
Kapcsolódó cikkek
- Ötszörös TIPA-díjas a Canon
- Használd alkalmazásaidat virtualizálva: telepítés nélkül, bármilyen Windows operációs rendszeren
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
- Biztonságos felhők a vállalatoknak
- Újdonságok a Novell éves, nemzetközi BrainShare konferenciájáról
- Magabiztos teljesítménnyel újabb Advanced+ minősítést szerzett az ESET NOD32 Antivirus
- Öt egyszerű lépésben .NET-ről Linuxra
- A Novell kétmilliárd dollár feletti felvásárlási ajánlatot utasított el
- Stagnáló it-piacon bevételnövekedésre számít a Novell
- "Európai e-Kiválóság Díj 2010" magyar győztesei a CeBIT kiállításon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.