Új Oracle CRM-alkalmazások

forrás Prim Online, 2008. november 13. 19:21

Az Oracle bejelentette a nyílt szabványok használatán alapuló Oracle Siebel CRM 8.1.1 új verzióját, amely ágazatspecifikus önkiszolgáló megoldásokkal bővíti az Oracle ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásainak körét, valamint ezenkívül bemutatta az Oracle CRM Gadgets for Sales minialkalmazásokat is.

A Siebel CRM felvásárlása óta eltelt két évben a mostani már a második új, továbbfejlesztett termékverzió. A legújabb kiadás újdonságaként az Oracle számos, az Oracle Fusion Middleware rendszerben fejlesztett, Java-alapú J2EE-akalmazással frissítette a Siebel Self-Service megoldást, és ennek részeként a Siebel eSupport, valamint a Siebel eCommerce alkalmazásokat is.

Az Oracle ezenkívül bemutatta az Oracle CRM Gadgets for Sales minialkalmazásokat is, amelyekkel gyorsan, a böngésző elindítása, bejelentkezés és a megfelelő hivatkozások kiválasztása nélkül elérhetővé válnak a fontos üzleti adatok.
A CRM Gadgets alkalmazások a vállalat CRM-rendszerében található üzleti adatokat és az interneten nyilvánosan elérhető adatokat is képesek kezelni, amelyeket akkor is elérhetővé tudnak tenni, amikor a számítógép éppen nem csatlakozik a hálózathoz. A hálózati kapcsolat észlelésekor az alkalmazások automatikusan frissítik az adatokat.

Az Oracle CRM Gadgets for Sales ingyenesen letölthető a szerződéssel rendelkező Oracle CRM felhasználói számára. A megoldás nyílt szabványokon alapul, így gyakorlatilag bármilyen operációs rendszert futtató számítógéppel és webböngészővel használható. Az Oracle CRM Gadgets for Sales révén a felhasználók telefonhívásokat kezdeményezhetnek meglévő telefonjukkal, és az alkalmazás valamennyi hívásinformációt képes eltárolni a CRM-rendszerben.

Az új alkalmazások között megtalálható:


A My Contacts Gadget: Segítségével a felhasználók egyszerűen kereshetnek és tarthatnak kapcsolatot a Siebel CRM, illetve az Oracle CRM On Demand alkalmazásokban tárolt partnereikkel. Egyetlen kattintással e-mailt küldhetnek, felhívhatják a kiválasztott partnereket, vagy akár internetes adatbázisokban és közösségi weboldalakon kereshetik meg az elérhetőségeiket.

Top Accounts Gadget
: A legfontosabb számlavezetési adatok összegzése a Siebel CRM vagy az Oracle CRM On Demands rendszerből, nyilvános, az interneten elérhető adatokkal kiegészítve. A felhasználó ügyfeleit érintő legfrissebb értékpapír-piaci hírek és RSS-csatornák információival felvértezve az üzletkötő folyamatosan értesülhet az üzletfeleire hatással lévő közéleti eseményekről.

Top Deals Gadget: Valós idejű tájékoztatást nyújt a felhasználók számára az aktuális kimutatási időszakban véget érő értékesítési lehetőségek állapotáról.

Search Gadget: A Siebel CRM alkalmazásban tárolt adatok és tartalom gyors és egyszerű keresésére szolgáló keresési segédeszközt hoz létre a felhasználó asztalán.

Oracle Sales Quota Gadget: Valós idejű információt nyújt az aktuális negyedév értékesítési csatornája számára, a negyedév értékesítési céljairól és az addig teljesített kvótáról.

Az Oracle Social CRM stratégiájáról és az ügyfelek tapasztalatairól az alábbi videók szolgálnak további információval.

Dresdner Bank a 21. századi ügyfélkiszolgálásról
http://uk.youtube.com/watch?v=AXX3YJsgh8k

Anthony Lye, Oracle VP a Social CRM-ről
http://uk.youtube.com/watch?v=mIDN1w4-BsQ

Oracle CRM On Demand Web 2.0
http://uk.youtube.com/watch?v=sx13-qfV748

Oracle Social CRM
http://uk.youtube.com/watch?v=laNnic_3IqY

Kulcsszavak: Oracle CRM

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59