Új Oracle CRM-alkalmazások
Az Oracle bejelentette a nyílt szabványok használatán alapuló Oracle Siebel CRM 8.1.1 új verzióját, amely ágazatspecifikus önkiszolgáló megoldásokkal bővíti az Oracle ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásainak körét, valamint ezenkívül bemutatta az Oracle CRM Gadgets for Sales minialkalmazásokat is.
A Siebel CRM felvásárlása óta eltelt két évben a mostani már a második új, továbbfejlesztett termékverzió. A legújabb kiadás újdonságaként az Oracle számos, az Oracle Fusion Middleware rendszerben fejlesztett, Java-alapú J2EE-akalmazással frissítette a Siebel Self-Service megoldást, és ennek részeként a Siebel eSupport, valamint a Siebel eCommerce alkalmazásokat is.
Az Oracle ezenkívül bemutatta az Oracle CRM Gadgets for Sales minialkalmazásokat is, amelyekkel gyorsan, a böngésző elindítása, bejelentkezés és a megfelelő hivatkozások kiválasztása nélkül elérhetővé válnak a fontos üzleti adatok.
A CRM Gadgets alkalmazások a vállalat CRM-rendszerében található üzleti adatokat és az interneten nyilvánosan elérhető adatokat is képesek kezelni, amelyeket akkor is elérhetővé tudnak tenni, amikor a számítógép éppen nem csatlakozik a hálózathoz. A hálózati kapcsolat észlelésekor az alkalmazások automatikusan frissítik az adatokat.
Az Oracle CRM Gadgets for Sales ingyenesen letölthető a szerződéssel rendelkező Oracle CRM felhasználói számára. A megoldás nyílt szabványokon alapul, így gyakorlatilag bármilyen operációs rendszert futtató számítógéppel és webböngészővel használható. Az Oracle CRM Gadgets for Sales révén a felhasználók telefonhívásokat kezdeményezhetnek meglévő telefonjukkal, és az alkalmazás valamennyi hívásinformációt képes eltárolni a CRM-rendszerben.
Az új alkalmazások között megtalálható:
A My Contacts Gadget: Segítségével a felhasználók egyszerűen kereshetnek és tarthatnak kapcsolatot a Siebel CRM, illetve az Oracle CRM On Demand alkalmazásokban tárolt partnereikkel. Egyetlen kattintással e-mailt küldhetnek, felhívhatják a kiválasztott partnereket, vagy akár internetes adatbázisokban és közösségi weboldalakon kereshetik meg az elérhetőségeiket.
Top Accounts Gadget: A legfontosabb számlavezetési adatok összegzése a Siebel CRM vagy az Oracle CRM On Demands rendszerből, nyilvános, az interneten elérhető adatokkal kiegészítve. A felhasználó ügyfeleit érintő legfrissebb értékpapír-piaci hírek és RSS-csatornák információival felvértezve az üzletkötő folyamatosan értesülhet az üzletfeleire hatással lévő közéleti eseményekről.
Top Deals Gadget: Valós idejű tájékoztatást nyújt a felhasználók számára az aktuális kimutatási időszakban véget érő értékesítési lehetőségek állapotáról.
Search Gadget: A Siebel CRM alkalmazásban tárolt adatok és tartalom gyors és egyszerű keresésére szolgáló keresési segédeszközt hoz létre a felhasználó asztalán.
Oracle Sales Quota Gadget: Valós idejű információt nyújt az aktuális negyedév értékesítési csatornája számára, a negyedév értékesítési céljairól és az addig teljesített kvótáról.
Az Oracle Social CRM stratégiájáról és az ügyfelek tapasztalatairól az alábbi videók szolgálnak további információval.
Dresdner Bank a 21. századi ügyfélkiszolgálásról
http://uk.youtube.com/watch?v=AXX3YJsgh8k
Anthony Lye, Oracle VP a Social CRM-ről
http://uk.youtube.com/watch?v=mIDN1w4-BsQ
Oracle CRM On Demand Web 2.0
http://uk.youtube.com/watch?v=sx13-qfV748
Oracle Social CRM
http://uk.youtube.com/watch?v=laNnic_3IqY
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon elsőként: Oracle (anti)hackertréning
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Az Oracle bejelentette az Oracle Berkeley DB legújabb verzióját
- Oracle: vége a válságnak
- Megújult az Oracle partnerprogramja
- Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től
- Kulcs-CRM
- Folytatódnak az Oracle ingyenes informatikai tanfolyamai
- Az Oracle többé már nem szoftvercég: befejeződött a Sun felvásárlása
- Az EU feltétel nélkül jóváhagyta az Oracle-Sun egyesülést
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.