"Szolgáltatásként nyújtott szoftver" alkalmazások már Magyarországon is
A Central Europe On-Demanddel folytatott együttműködés a Microsoft „szoftver+szolgáltatások” (S+S = Software + Service) stratégiájának része. Ennek lényege, hogy az ügyfelek havi előfizetési díj ellenében használják a megbízható és biztonságos távoli adatközpontban futó szoftvereket. A konstrukcióval a vállalatok jelenlegi infrastruktúra-költségeik töredékéért jutnak hozzá az üzleti szoftveralkalmazásokhoz és szolgáltatásokhoz.
A Central Europe On-Demand kínálatában Microsoft Exchange Server 2007, Microsoft Office Outlook 2007, Microsoft Windows SharePoint Services 3.0, Microsoft Office Communications Server 2007, valamint kihelyezett biztonsági mentési és helyreállítási szolgáltatások szerepelnek. A szolgáltatásokat vezető távközlési szolgáltatók közvetítésével, biztonságos adatközpontokban működő, 99,99%-os garantált rendelkezésre állású carrier-grade hosting platformról nyújtják. Az árak a házon belüli szolgáltatásra jellemző költségszint töredékét teszik ki: a standard Microsoft Exchange 2007 üzleti levelezési szoftver például 5-15 euróba kerül havonta, felhasználónként, mindenféle egyszeri beruházási díj nélkül
A SaaS (Software as a Service, azaz a szoftver, mint szolgáltatás) modell minden vállalati méretszegmens számára ideális megoldás, mivel - az alacsonyabb költségigény mellett - kisebb a kockázata és lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy gyorsan lecseréljék a be nem vált alkalmazásokat. A jelenlegi gazdasági környezetben különösen előnyös ez a modell, mert beruházás nélkül, előre meghatározható költségszinten biztosítja a cég irányításához szükséges alapszolgáltatásokat.
A Central Europe On-Demand ma azt is bejelentette, hogy regionális stratégiájával összhangban megnyitja lengyelországi irodáját, amely várhatóan 60 napon belül indítja el szolgáltatásait, és ezt követően a cseh, román és szlovák piacon is hamarosan megjelenik.
A Central Europe On-Demand a Microsoft hivatalos hosting-partnere. Tulajdonosai és vezetői olyan ágazati szakemberek, akik több éven át sikerrel támogatták különféle közép-európai nagyvállalatok működését. A cég több mint félmillió céget és kormányzati szervezetet céloz meg szolgáltatásaival Magyarország, Lengyelország, Csehország, Románia és Szlovákia területén, és arra számítanak, hogy piaci penetrációjuk már az első három hónap után növekedésnek indul a regionális távközlési szolgáltatók bevonásával indított, webalapú és telemarketing-elemeket, valamint több promóciót is tartalmazó induló kampány nyomán.
Kapcsolódó cikkek
- Fontos frissítések Windows rendszerekhez
- Telefonos tolmácsszoftver a Microsofttól
- Két kritikus frissítés a Microsoft májusi csomagjában
- Megérkezett az első Microsoft-szoftver a Nokia mobiljaira
- 60 százalék alatt az Explorer
- Halo Reach béta május 19-én
- H.264-gyel érkezik az IE9
- Sutba dobja a Microsoft az iPad riválisának tekintett táblapécéjét
- Steve Ballmer diákok előtt mutatta be az új Windows Live Messengert
- Letölthető a MS Office 2010
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.