Valódi hasznot hoz a virtuális asszisztencia
A magyarországi kkv-k egyik leghatékonyabb megoldása a költségcsökkentésre, a virtuális asszisztencia szolgáltatások ésszerű igénybevétele. Ennek ellenére kevés cégvezetőnek van fogalma arról, hogy valójában milyen hasznot húzhatnak ebből, mely területeken lehet segítségükre, létezik-e olyan szolgáltató, aki ki tudja elégíteni vállalkozásuk igényeit, valamint pontosan mennyit takaríthatnak meg ezzel a megoldással?
Először is azt kell tisztáni, hogy mi az a virtuális asszisztencia. A virtuális asszisztensek távolról segítik a vállalkozásokat, minden olyan feladat teljesítésével, amely számítógép, telefon és internet segítségével elvégezhető. Ilyen formában segíteni a vállalkozásokat nem könnyű, mivel a vállalatok nem szívesen bízzák adataikat egy idegen személyre, továbbá ritkán elegendő egyetlen asszisztens a megrendelt munkákhoz. Magyarországon a VIRTUALAID honosította meg a virtuális asszisztenciát, ugyanis szigorú titoktartási nyilatkozatok és részletes szerződések biztosítják a vállalatokat arról, hogy adataik semmilyen körülmények között nem kerülnek harmadik fél kezébe. Mindezek mellett, a VIRTUALAID IT-kommunikációs rendszere is magas szintű adatbizotnsági funkciókkal rendelkezik.
Ami az elvállalható feladatok mennyiségét és minőségét illeti, jelen pillanatban 726 aktív virtuális asszisztenssel rendelkezik a vállalat. A magyarországi piacon egyedülálló, innovatív munkaszervezés keretén belül, szerteágazó szolgáltatási területeken tudják segíteni a vállalkozások életét. Ez azt jelenti, hogy a gépeléstől kezdve, a médiaanalízisen át, a grafikai munkákig, lehetetlent nem ismerve, mindent el tudnak végezni. A feladatok rövid határidőn belül készülnek el, illetve többszörös ellenőrzés után kerülnek az ügyfél kezébe. Mivel a VIRTUALAID egy személyben felelős adott feladat elvégzéséért, ezért az ügyfél részére számlát állít ki a teljesített tevékenységről, amelyet költségként el lehet számolni, valamint az Áfa tartamát vissza lehet igényelni. Nem elhanyagolható tény, hogy egy nagyobb adatmennyiséggel járó projekt kapcsán, nem szükséges további asszisztenseket állományba venni, így megtakarítható a teljes bérezzésekel járó költség, továbbá nem kell új munkaállomásokat kialakítani –íróasztal, telefon, számítógép. Az irodát sem kell kibővíteni egy-egy nagyobb megrendelés teljesítéséhez, így nem növekszik az iroda fenntartási költsége sem -fűtés, légkondicionáló, telefonszámla, stb. A fentieket projektenként, részletesen le lehet bontani, így kitűnik, hogy a versenyelőny egyértelmű, mert egyetlen vállalkozás sem képes 50% árelőnnyel dolgozni.
Kis- és nagyvállalatok egyaránt számolhatnak ezzel a megoldással, mert költséghatékonysága mellett, lényegesen gyorsabban teljesíthetőek a megrendelések. Egy egyszerű pédát tekintve: egy vállalkozásnak szüksége van 5.000 oldal korrektúrázásra, amelyet két, már alkalmazásban lévő asszisztens kb. 400 munkaóra alatt tud teljesíteni. Figyelembe véve, hogy a számítógépen dolgozók, minimum 10 perc szünetet kell tartsanak óránként, valamint feltételezve, hogy az ebédszünetet ledolgozzák, az effektív munkavégzés kb. 7 órára csökken. Ezek alapján, a két asszisztensnek 28,5 munkanap szükésges a feladat teljesítéséhez, mialatt semmi mással nem tudnak foglalkozni. Ezzel szemben a VIRTUALAID asszisztensei, a könnyebb számolás érdekében, 40 asszisztens, napi 4 óra munkaidőben, 2,5 nap alatt teljesíti a feladatot. A kényelmes teljesítést szem előtt tartva, a vállalat 5 munkanap, azaz egy hét alatt végezné el a feladatot, míg alapesetben a 2 asszisztens majdnem 1,5 hónapon keresztül korrektúrázna megállás nélkül, dupla áron.
Kapcsolódó cikkek
- Symbol Ügyvitel 1.35
- Új funkciók középvállalatok számára az Oracle-től
- Megújult az Iroda++
- HR-ügyviteli outsourcing tendert nyert a VT-Soft
- Visszaesett a kisvállalati szoftverpiac
- Válaszok a válságra: pozícióvédelem, ügyfélvesztés-minimalizálás
- SAP CRM minden szinten
- Kulcs- Készlet és Számla Next - Az ügyvitel jövője
- A válság túlélésének kódja: CRM
- IFS-Centric vegyes vállalat ERP megoldások fejlesztésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.