Hárommillió felhasználó nem tévedhet (el)
Active Vision-megoldás az OTP Bank számára
Az OTP Bank weboldala havi hárommillió látogatót szolgál ki, ennélfogva üzleti, stratégiai és értékesítési szempontból egyaránt kulcsfontosságú, hogy a site könnyen és kényelmesen navigálható legyen.
Az OTP Bank weboldalának legfontosabb újdonságai:
- új design: a letisztult, elegáns oldalkép szellős és jól átlátható, s egyúttal jól ötvözi az OTP Bank szigorúan kötött vizuális megjelenését a legfrissebb internetes trendekkel
- módosított struktúra: kétdimenziós menürendszer segíti a felhasználók tájékozódását, vertikálisan tematikus, horizontálisan pedig célcsoport szerinti felosztásban
- intelligens oldaltérkép: a megújult oldaltérkép segítségével az OTP Bank jelentős mennyiségű internetes tartalma jól átlátható, fontosság szerint súlyozott és kereshető formában jelenik meg
- többdimenziós kereső: a kulcsszavas kereső már a keresett kifejezés beírásakor listázza a találatokat; az oldaltérkép kereső pedig másodpercek alatt kidobja a keresett tartalmi egységet; gyorskereső azonnali elérést biztosít a haladó felhasználók számára; gyakran keresett kifejezések alkalmazás listázza az elmúlt időszak gyakori kifejezéseit.
- mobiltelefonra optimalizált oldalak: a site mobil.otpbank.hu címen elérhető mutációja az otpdirekt szolgáltatás elérését teszi lehetővé, emellett rövid híreket, devizaárfolyamokat, ATM és térképes fiókkeresőt tartalmaz
- vakok és gyengénlátók számára készült oldalak: az OTP Bank, mint társadalmilag felelős vállalat kiemelt figyelmet fordított a site kihívással élő látogatóira, akik a vakbarat.otpbank.hu címen vagy a hagyományos weblap jobb felső sarkában megjelenő „vakbarát” ikonra kattintva ismerhetik meg a bank aktuális híreit, akcióit, legfontosabb lakossági termékeit.
Kapcsolódó cikkek
- Nőtt az internetbanki ügyfelek száma tavaly
- Hitel- és lízingválasztó program indult a PSZÁF honlapján
- Banki rendszerösszeomlást okozott egy vesszőhiba
- MKB: banki "Gazdálkodj okosan" az IND új szoftverével
- Október elején új bankbiztonsági rendszer indul a fővárosban
- Postán kapják a trójait a bankok
- Még alacsony az interneten bankolók aránya
- Folyamatosan nő az interneten bankolók száma
- Update az UniCredit Banknál
- mobilCIB - egyedülálló mobilbank CIB-ügyfeleknek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.