MKB: banki "Gazdálkodj okosan" az IND új szoftverével

MTI Sajtóadatbank, 2009. október 7. 12:29

Online pénzügyi tervezési segédletet biztosít netbankos ügyfeleinek az MKB Bank: az IND Group új szoftverére épülő "Személyes pénzügyek" alkalmazás lehetővé teszi a költési szokások pontosabb nyomon követését, rendszerezését, a megtakarítási lehetőségek felismerését - közölte a hitelintézet kedden az MTI-vel.

Az MKB NetBANKÁR új, október végétől igénybe vehető szolgáltatásának alapját a banki front-office megoldásokat szállító IND Group "IND Personal Finance Manager" (PFM) szoftverterméke adja. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy az ügyfelek egy könnyen kezelhető on-line felületen modellezzék pénzügyi helyzetüket, kör- és oszlop-diagrammok segítségével téve áttekinthetővé és követhetővé költéseiket, bevételeiket.

A Személyes pénzügyek a statisztikák alapján automatikusan kategorizálja az általa felismert pénzügyi tranzakciókat, például a repülőjegyvásárlást az utazáshoz, az élelmiszervásárlást a napi kiadásokhoz rendeli. A csoportosított tranzakciók alapján elemezni lehet a bevételeket és a kiadásokat. A tudatosabb pénzügyi magatartást segíti az értékhatárok meghatározása is a különböző kategóriákhoz: ha például a választott csoportba sorolt tranzakciók összege elér egy előre meghatározott szintet, az ügyfél erről automatikus értesítést kérhet.

"Az emberek többsége szeretne pénzt megtakarítani, hogy nagyobb anyagi biztonságban érezze magát, vagy valamilyen nagyobb összegű kiadást, befektetést finanszírozni tudjon. Az elképzelések megvalósításához azonban pénzügyi fegyelmezettségre volna szükség, amit a mindennapokban nehéz betartani. Magyarországon ráadásul az ügyfelek kevésbé követik nyomon költéseiket, így a kontroll is nehézkes" - idézi a bank sajtóközleménye Vinnai Balázst, az IND Group ügyvezető igazgatóját, aki szerint az új szolgáltatás révén könnyen áttekinthető, hogy mire és mennyit költünk, illetve megtakarítási célokat is kitűzhetünk magunk elé.

Kulcsszavak: MKB bank IND

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14