HP felsővezetők a cég budapesti energiaipari konferenciáján
23 szakmai előadással, "Energy to transform for the future, today" mottóval, szeptember 28-29-én a budapesti Hotel Kempinskiben tartják a HP "9th Executive Energy Cponference 2009" elnevezésű, kétnapos nemzetközi vezetői konferencáját. Az eseményen a cég és az egyes vezető közművek szakemberei vettek részt.
Az konferenciát megelőző sajtótájékoztatón elsőként Bassem Bouzid, a HP EMEA térségért, az energia szektorért felelős alelnöke adott tájékoztatást, többek között arról, hogyan transzformálódik manapság a HP.
Az elhangzott számadatokból kiemelhetők a következők:
- a HP ma 170 országban tevékenykedik
- a HP jelenlegi munkatársi állománya 320 ezer fő,
- a HP-nak jelenleg összesen 145 ezer, forgalmazással foglalkozó, partnere van;
- a cég szervizpartnereinek a száma 210 ezer;
- a HP-nak ma a világon összesen 88 ezer kiskereskedelmi pontja van;
- a HP jelenleg minden 1,75 másodpercben értékesít egy PC-t; 2 másodpercenként egy HP- nyomtató, 11 másodpercenként pedig egy HP szerver talál a világon gazdára.
A piac minden részén jelen lévő HP a Q3FY09 negyedévben 27,5 milliárd dollár értékű nettó értékesítést ért el, ami 2 százalékos visszaesést jelent az egy évvel korábbi negyedéves értékhez képest; az adott negyedévben (Q3FY09) a cash flow 3,9 milliárd dollárt ért el. A negyedéves összbevételek majdnem 50%-át a nagyvállalati értékesítések adták.
Bouzid utalt rá, hogy az energiaszektorral szemben álló mai kihívások között találjuk a növekvő árakat, az ellátás biztonsági kérdéseit, az emberi erőforrásokat és a klímaváltozást.
Ian Mitton, a HP közmű iparágért felelős igazgatója ismertette a HP AMI (Advanced Metering Infrastructure) koncepcióját és Smart Grid Security Quality Assessment (SGSQA) szolgáltatási portfolióját.
A tájékoztatón megjelent még és a konferencián is előadást tart: Doug Hanson, a HP globális energia ipari igazgatója, Roy Pratt, a HP Utilities közmű iparági vezérigazgatója, Paul Helm, a HP Global E&P igazgatója, Klaus Hieronymi, a HP EMEA térségért felelős Környezeti Panel elnöke, Massimo Pellegrino, a HP EMEA üzleti intelligencia megoldásokért felelős igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Májusban ismét Adattárház Fórum
- Virtualizáció 2010 konferencia
- A magyar hekker átsétál a falon
- Nemzetközi szaktekintélyek a 7. Simonyi Konferencián
- SPSS konferencia - kilencedszer
- Virtualizáció 2010 - A desktoptól a felhőig konferencia
- Konferencia mobilokról a Szépművészetiben
- Május 18: IDC roadshow Budapesten
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.