A Google-nél akar dolgozni a diákok többsége
Egy friss felmérés ismét alátámasztja az elmúlt évek tapasztalatát, miszerint továbbra is a világ vezető keresőcége a legvonzóbb munkaadó az egyetemisták szemében.
Az Universum piackutató és tanácsadó cég 120 ezer diák bevonásával felmérést készített a diplomázás utáni első munkahely témakörében, és megállapították, hogy a technikai és közgazdasági szakokat látogatók körében a Google a legnépszerűbb vállalat, az itt végzők többsége a legszívesebben a keresőóriásnál kezdené pályáját. A lista élén szerepelnek még azonban az olyan nagy IT-konszernek is, mint a Microsoft, az IBM, a Sony és a Siemens. Lovisa Ohnell, az Universum egyik vezető munkatársa szerint azért olyan kedveltek ezek a cégek a fiatalok körében, mert ezen vállalatok biztosítják a továbbképzést, a szakmai előmenetelt, és nem utolsó sorban nagyságukból fakadóan a stabilitás szimbólumaivá is váltak az utóbbi válságos időszakban.
Kapcsolódó cikkek
- Legbiztosabb a még nem is létező szakma
- Alapkövetelmény lesz a digitális írástudás a munkaerőpiacon
- Gazdaságinformatikus szak a Károly Róbert Főiskolán
- Született informatikusok kerestetnek
- Egyre többen tanulnának az e-learning segítségével
- Google AdWords szemináriumok kezdőknek
- Állásbörzék: képzett IT munkatársakból hiány van
- Kiosztották az első keresőmarketing-specialista okleveleket
- Minősített tesztmérnök oktatás indult
- Értéknövelő befektetések - kinek éri meg?
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.