Az LG 370 millió dollárért szállít a Volkswagennek
Az LG Electronics bejelentette, hogy megállapodást kötött a németországi Wolfsburg székhelyű Volkswagen csoporttal. A szerződés értelmében 2012-től a Volkswagen csoport három autómárkája esetében az LG lesz az autóhifi rendszerek egyik vezető beszállítója. A világ jelenleg harmadik legnagyobb, illetve Európa vezető autógyártójának számító Volkswagennel kötött megállapodás értéke hozzávetőleg 370 millió amerikai dollár.
Az LG lesz a hangrendszerek egyik legnagyobb beszállítója a Volkswagen csoporthoz tartozó német Volkswagennél, a spanyol SEAT-nál és a cseh Škodánál is. A jelentős megállapodás a két vállalat között a 2007-ben aláírt autóhifi rendszerekre vonatkozó együttműködés gyümölcse. Ezeknek a megállapodásoknak köszönhetően az LG Electronics mára az autós szórakoztató rendszerek vezető szállítójává vált világszerte.
Az LG autóhifi rendszerei megjelenítik a jármű elektronikus vezérlőegységeitől érkező információkat, illetve diagnosztikai jelentéseket adnak a különféle tartozékok (pl. hangsugárzók, az antenna, illetve más perifériás eszközök) állapotát illetően. A Bluetooth, az USB és az SD technológiák révén a felhasználók könnyedén csatlakoztathatják a külső adathordozóikat is. A készülék TFT LCD kijelzője éles képet ad, a kétvevős rendszer pedig tisztább rádióvételt tesz lehetővé.
Kapcsolódó cikkek
- Ígéretes hazai fejlesztésű forgalomfigyelő okostelefonokra
- LG HR500: 85 órányi HD-felvételt lehet tárolni az új Blu-ray lejátszón
- Az LG Electronics javította eredményeit
- LG: arccal a környezetvédelem felé
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- LG MINI GD880: korlátok nélküli webes élmény
- Red dot és iF formatervezési díjakat nyertek az LG telefonok
- Továbbfejlesztett KP500-utódok az LG-től
- Pillekönnyű adattároló pendrive helyett
- Magyarországon is kapható az LG első Android telefonja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.