Update: CRM Revolution a biztosítók számára
"Gondolkodni az ügyfelekről - élni a kapcsolatokat" mottóval üzleti reggelit rendezett december 8-án Budapesten a CRM rendszeréről ismert osztrák Update Software cég magyarországi leányvállalata.
György István, az Update hazai kereskedelmi igazgatója nyitotta meg a beszélgetést, amelyen Pacziga István a Money and More Zrt. nemrég alakult független értékesítési cég ügyvezető igazgatója és Salamon Károly, a MIS Kft. ügyvezetője banki és biztosítási szektorban érdekelt, meghívott tanácsadó vendégek az alábbi kérdéseket vitatták meg: A közvetlen vagy a közvetett értékesítési csatorna kecsegtet nagyobb üzleti eredménnyel? Hogyan lehet összehangolni a bankok/biztosítók, a független értékesítő cégek és az ügyfelek érdekeit? Hogyan tudja egy független értékesítő cég az ügyfél érdekeit képviselni a bankokkal és biztosítókkal szemben? Kié is igazából az ügyfél? Hogyan lehet win-win helyzetet kialakítani? Hogyan segít a CRM rendszer abban, hogy az ügyfelet és elvárásait jobban megértsük, és teljes körű tanácsot adjunk a számára?
A beszélgetés során elhangzott következő néhány fontosabb megállapítást idézünk:
- a nemzetközi átlagnál jobbak a magyar pénzintézeti szektor mutatói;
- a biztosítási értékesítési szervezetek, ma már nem biztos, hogy (mint korábban), a nagy bankokhoz kapcsolódnak;
- új értékesítési szervezetek szólnak bele a piac alakulásába;
- a kockázatvállalási és az értékesítési iparág bizonyos mértékben függetlenedett egymástól;
- a siker fő eleme: ki uralja az értékesítési csatornát;
- csakis a teljesen független (tanácsadó) cég képes csak optimális terméket a bank és biztosító szektorban kínálni;
- előtérbe került az ügyfélportfolió-menedzselés.
Bár a szakmai délelőttnek nem volt célja bemutatni az Update Seven CRM rendszer újdonságait, kérdésemre György István a következőkkel szolgált:
- 2010 január 1-jétől új értékesítési modellt vezet be a cég (Revolution);
- ez egy "Sotware as a Service " típusú szolgáltatás bevezetését jelenti, ami szerint az ügyfél a licencen kívül megkapja a szoftverkövetési díjat és és műszaki támogatást, egy havi fix bérleti díj fejében;
- a Revolution modell eredményeképpen lényegesen lerövidül a bevezetési idő és csökkennek az ügyfél költségei.
Kapcsolódó cikkek
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től
- Kulcs-CRM
- SAP CRM minden szinten
- update software Magyarország Kft.: új ügyvezető igazgató
- A válság túlélésének kódja: CRM
- Szoftverüzletágat indított a CompLex
- Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
- Update az UniCredit Banknál
- Új Oracle CRM-alkalmazások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.