Update: CRM Revolution a biztosítók számára

Kovács Attila, 2009. december 8. 16:15

"Gondolkodni az ügyfelekről - élni a kapcsolatokat" mottóval üzleti reggelit rendezett december 8-án Budapesten a CRM rendszeréről ismert osztrák Update Software cég magyarországi leányvállalata.

György István, az Update hazai kereskedelmi igazgatója nyitotta meg a beszélgetést, amelyen Pacziga István a Money and More Zrt. nemrég alakult független értékesítési cég ügyvezető igazgatója és Salamon Károly, a MIS Kft. ügyvezetője banki és biztosítási szektorban érdekelt, meghívott tanácsadó vendégek az alábbi kérdéseket vitatták meg: A közvetlen vagy a közvetett értékesítési csatorna kecsegtet nagyobb üzleti eredménnyel? Hogyan lehet összehangolni a bankok/biztosítók, a független értékesítő cégek és az ügyfelek érdekeit? Hogyan tudja egy független értékesítő cég az ügyfél érdekeit képviselni a bankokkal és biztosítókkal szemben? Kié is igazából az ügyfél? Hogyan lehet win-win helyzetet kialakítani? Hogyan segít a CRM rendszer abban, hogy az ügyfelet és elvárásait jobban megértsük, és teljes körű tanácsot adjunk a számára?

A beszélgetés során elhangzott következő néhány fontosabb megállapítást idézünk:

- a nemzetközi átlagnál jobbak a magyar pénzintézeti szektor mutatói;
- a biztosítási értékesítési szervezetek, ma már nem biztos, hogy (mint korábban), a nagy bankokhoz kapcsolódnak;
- új értékesítési szervezetek szólnak bele a piac alakulásába;
- a kockázatvállalási és az értékesítési iparág bizonyos mértékben függetlenedett egymástól;
- a siker fő eleme: ki uralja az értékesítési csatornát;
- csakis a teljesen független (tanácsadó) cég képes csak optimális terméket a bank és biztosító szektorban kínálni;
- előtérbe került az ügyfélportfolió-menedzselés.

Bár a szakmai délelőttnek nem volt célja bemutatni az Update Seven CRM rendszer újdonságait, kérdésemre György István a következőkkel szolgált:
- 2010 január 1-jétől új értékesítési modellt vezet be a cég (Revolution);
- ez egy "Sotware as a Service " típusú szolgáltatás bevezetését jelenti, ami szerint az ügyfél a licencen kívül megkapja a szoftverkövetési díjat és és műszaki támogatást, egy havi fix bérleti díj fejében;
- a Revolution modell eredményeképpen lényegesen lerövidül a bevezetési idő és csökkennek az ügyfél költségei.
 

Kulcsszavak: CRM update software-hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59