Közös HP-Microsoft IT-megoldások
A HP és a Microsoft megállapodott, a két cég az elkövetkező három évben 250 millió dollárt fektet be a legkülönbözőbb méretű üzleti vállalkozások technológiai környezeteinek egyszerűsítésébe.
A két vállalat olyan új megoldások szállítását tervezi:
- amelyek egy újgenerációs, „alkalmazáskész infrastruktúra-modellre” épülnek,
- támogatják a cloud computingot, azzal, hogy felgyorsítják az alkalmazások implementációját, és
- egyszerűbb IT-menedzsmentet tesznek lehetővé, automatizálják a kézzel végzendő folyamatokat, ezáltal csökkentik a vállalat költségeit.
A megállapodás értelmében a HP és a Microsoft közösen dolgozzák ki az adatkezelő eszközök a konvergens, előrecsomagolt alkalmazás-megoldások, az átfogó virtualizációs kínálat és az integrált menedzsment-eszközök fejlesztési ütemtervét. Ezen dinamikus IT-megoldások az iparág legkiterjedtebb direkt értékesítési- és partner-hálózatán keresztül lesznek elérhetők, s az alábbi előnyöket nyújtják:
- Magasabb szintű üzleti hatékonyság a változó üzleti környezet kihívásainak gyorsan megfelelő megoldások révén, amit az egyszerűen összehangolható kiszolgáló-, háttértároló-, hálózati- és alkalmazás-erőforrások magas fokon automatizált, önmagát menedzselő környezetben tesznek lehetővé.
- Tökéletesebb alkalmazás-teljesítmény, megbízhatóság és elérhetőség az iparág egyes top üzleti alkalmazásainak esetében - beleértve a Microsoft Exchange Servert és a Microsoft SQL Servert is - egy teljes mértékben optimalizált „gépi” környezet megteremtésével. Mindez a kulcsrakész, előre integrált szerver-, háttértároló-, hálózati- és alkalmazás-csomagoknak köszönhető. Ezek az adatkezelő és email „gépek” biztosítják, hogy csupán egy gombnyomásra egyszerűsödjön le a telepítési és a menedzsment-munka.
- Továbbfejlesztett működés az integrált és együttműködő virtualizációs és menedzsment-eszközöknek köszönhetően, mely által lehetővé válik a technológiai környezetek automatikus ellátása, menedzselése, valamint az, hogy ezen környezetek folyamatosan képesek önmagukat hangolni. A HP Insight Software, a HP Business Technology Optimization szoftverek, valamint a Microsoft System Center és a Microsoft Hyper-V szerver integrációjával a nagyvállalati ügyfelek egy egységesített menedzsment-megoldást használhatnak az alkalmazások telepítésének automatizálása érdekében, az alkalmazásoktól kezdve egészen az infrastruktúráig terjedő felügyelet mellett. Ezen integrációnak köszönhető az energia és teljesítmény optimalizálása, interoperabilitást biztosítva egy heterogén adatközpont-környezetben.
Beruházás-védelem és a teljes működési költség csökkentése, lehetővé téve az ügyfelek számára a biztonságos rendszertelepítést. A két cég közös megoldásai iparági szabványokra épülnek, a már meglévő adatközpont-beruházások használatát tűzik ki célul és mindegyikük egy közös keretrendszeren keresztül menedzselhető. Ezen megközelítésnek köszönhetően az ügyfelek az üzleti igényeiknek megfelelően integrálhatnak magán, vagy publikus számítási felhő-modelleket. A HP és Microsoft közösen dolgoznak továbbá a Windows Azure platformon is.
A HP és a Microsoft nyújtotta új, alkalmazáskész infrastruktúra modell megfelel a nagy, heterogén adatközpont-környezetek igényeinek, valamint a kis-és közepes vállalatok igényeire is szabható.
A HP és a Microsoft megállapodásáról további információ a www.hp.com/go/microsoft/infra2apps oldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Májusi IDC-roadshow "Az intelligens infrastruktúráért"
- Telefonos tolmácsszoftver a Microsofttól
- Két kritikus frissítés a Microsoft májusi csomagjában
- Megérkezett az első Microsoft-szoftver a Nokia mobiljaira
- 60 százalék alatt az Explorer
- Halo Reach béta május 19-én
- H.264-gyel érkezik az IE9
- Sutba dobja a Microsoft az iPad riválisának tekintett táblapécéjét
- Steve Ballmer diákok előtt mutatta be az új Windows Live Messengert
- Letölthető a MS Office 2010
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.