A shopping.com után újabb cégvásárlás
Vértes János, 1999. február 16. 19:55
Annak a célnak a jegyében, hogy az AltaVista a legfőbb Internet-célpont legyen, a Compaq kedden megvásárolta a Zip2 Corporationt, a médiabirodalmak és elektronikus kereskedelmi központok egyik vezető site-építőjét. A hír lényegében egy időben érkezett azzal, hogy a Shopping.com szabad részvényeinek 95,91 százalékát sikerült az ajánlatban szereplő 18,25 dolláros részvényenkénti áron megvenni, s így semmi sem áll annak útjába, hogy márciusban ez is beépüljön az AltaVista-birodalomba.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?
- USB hitelkártya
- Az internetezők többet és körültekintőbben költenek
- Az idén 2 milliárd koronát költöttek a szlovákok internetes vásárlásra
- EU: Megállapodás az e-szolgáltatások forgalmi adóztatásáról