IT-Outsourcing: új generációs Siemens Workplaces Services
A Siemens IT Solutions and Services (SIS), reagálva az outsourcing-piac gyors változásaira, mostantól új Workplace Management szerviz-portfóliót kínál. A Microsoft Windows 7.0 bevezetéséből új lehetőségek adódnak a felhasználó-specifikus munkahelyek kialakítására.
Legyen szó különféle végkészülékek, operációs rendszerek, biztonsági funkciók, alkalmazások, e-mail rendszerek vagy együttműködést segítő eszközök integrálásáról, a SIS megfelelő koncepcióval rendelkezik a hibrid front-end modellekhez és back-office infrastruktrúra-szolgáltatásokhoz. Ezáltal csökkenthetők a beszerzések és karbantartások ráfordításai, valamint a pc-k, noteszgépek, vagy mobil eszközök támogatásának és gondozásának költségei.
A Workplace Services új generációja a virtualizációval és felhő-számítástechnikával megvalósuló, modern, jövőbe mutató IT-infrastruktúrák felé egyengeti az utat a vállalatok számára. Minden szolgáltatás rendelkezésre áll a számítógépekre és alkalmazásokra, mégpedig akár klasszikus módon, dedikált szolgáltatások formájában, akár pedig virtualizált módon. Ezeket a szolgáltatásokat vagy az ügyfél-vállalat munkahelyi számítógépein, vagy számítóközpont-szolgáltatások keretében lehet nyújtani. Az ügyfél számára az az előny, hogy teljes rugalmasságot élvez a Workplace Services megválasztásában és megvalósításában.
Főleg a kiküldött munkatársakkal, home-office munkahelyekkel, kihelyezett illetve nagy létszámú és több telephelyen dolgozó project-teamekkel működő vállalatok/szervezetek számára előnyösek ezek az új lehetőségek, mert a munkatársak saját végkészülékeiket – PC-ket, noteszgépeket, PDA-kat, iPad-eket vagy okostelefonokat – használhatják. Az új koncepció rugalmassága például menedzselt, szabvány-kompatibilis számítógépek, továbbá menedzseletlen PC-k engedélyezését is lehetővé teszi ezen felhasználói csoportok számára. A készülékeken a konkrét igényektől függően standard alkalmazások és olcsó Linux- vagy Open Source megoldások egyaránt futtathatók.
A Münchener Hypothekenbank eG például így cseréli le teljes desktop és notesz-gépekből álló IT infrasruktúráját, a Microsoft Windows 7.0. operációs rendszerre alapozva. Ehhez az SIS január végéig a pénzintézet 12 telephelyén 450 desktop és 150 notesz-gépet állított át az új technológiára. A Siemens IT-szolgáltató szervezete támogatja az egész “terítést’ (roll-out) – a migráció 2009 októberében, a Microsoft új operációsrendszer-verziójának szabaddá tételével kezdődött. A Münchener Hypothekenbank így az egyik első olyan vállalat, amelynél a szervezet minden szintjén Windows 7.0 működik.
Kapcsolódó cikkek
- Cisco - BMC Software stratégiai szövetség új, integrált felhőszolgáltatási platform létrehozására
- Rendkívüli fizetésemelés a Google-nál
- Újgenerációs hálózatfejlesztési eszközt vezetett be a Magyar Telekom
- GmBH-vá alakul a Siemens IT Solutions and Services (SIS)
- Ipari támadás egy új féreggel
- Érkezik az AirPrint, az Apple iPad, iPhone és iPod touch nyomtatási szolgáltatása
- SUSE Linux a felhőben: óradíjas alapon az Amazon Web Services-től
- Az első Green+ Hospital Németországban
- A Lenovo a Sziget IT-ellátója
- A Siemens munkahelyeket teremt magyarországi zöldberuházással
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.