A szomszéd PC-je mindig zöldebb?
A fenti címmel és „Fejlett IKT-technológiák és módszerek a versenyképesség szolgálatában” alcímmel tart a jövő hét pénteken infokommunikációs rendezvényt a Piac és Profit Üzleti Magazin.
A program napi frissítéssel, valamint a regisztráció a www.piacesprofit.hu honlapon érhető el. A rendezvényen ingyenes a részvétel, a regisztráció kötelező! További információ: Telefon: (1) 239 – 9597, e-mail: konferencia@piacesprofit.hu
Időpont: 2010. június 11. péntek, 10.00¾15.00 óráig
Helyszín: Balatonfüred, Hotel Annabella (Deák Ferenc utca 25.)
Program:
10.00-10.10 A rendezvényt megnyitja: Dr. Bóka István, Balatonfüred polgármestere (felkérés alatt)
I. Blokk
10.10-10.40 Minisztériumi képviselő az ASP témájában
10.40-11.00 Invitel Távközlési Szolgáltató Zrt.
11.00-11.20 Itelligence Hungary Kft.
11.20-11.40 Konzultációs és üzletkötési szünet
II. Blokk
11.40-12.00 Magyar Posta Zrt.
12.00-12.20 Hewlett-Packard Magyarország Kft.
12.20-12.40 netTeam-DMSone Zrt.
12.40-13.00 Konzultációs és üzletkötési szünet
III. Blokk
13.00-13.20 Libra Szoftver Zrt.
13.20-13.40 egyeztetés alatt
13.40-14.00 egyeztetés alatt
14.00-15.00 Konzultációs, üzletkötési szünet és ebéd
Kapcsolódó cikkek
- Négy magyar kiállító készül a barcelonai mobil kongresszusra
- Jövő áprilisban ismét Projektmenedzsment Fórum Budapesten
- Számítógépes nyelvészeti konferencia kezdődött Szegeden
- Cisco Expo, holografikus találkozásokkal
- Microsoft Lync: az üzleti kommunikáció új korszaka
- Megújuló közigazgatási informatika
- 4. Digitális Esélyegyenlőség (DE!) konferencia
- Megújította vállalati webkonferencia megoldását az Adobe
- E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
- Körkép a nyílt forráskódú analitikáról a jövő heti Open Source BI Fórumon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.