Webes oktatási és információs rendszert vezetett be az Erste Befektetési Zrt.
Az Erste Befektetési Zrt. a T-Systems Virtualoso Meeting havidíjas szolgáltatásának igénybevételével, online együttműködési rendszert vezetett be az országos hálózatában dolgozó tanácsadóinak oktatására és a rendszeres napi információátadásra. A több mint 200 bankfiókban dolgozó 1300 munkatárs rendszeres képzésére fordított idő és költségek is jelentősen lecsökkentek, a vállalat oktatói az eddig utazással töltött időt a képzésekre fordítva megduplázták az adott időszak alatt elért kollégák számát.
Az Erste Befektetési Zrt. számára a tevékenységből adódóan elengedhetetlen, hogy kollégái naprakész információk birtokában szolgálják ki az ügyfeleket, így a gyors és rugalmas információátadás a cég napi munkamenetének szerves része. E jelentős erőforrásokat igénylő tevékenység hatékonyabbá tételére keresett a vállalat olyan megoldást, amely a jó minőségű, kedvező helyi tarifával hívható hangkapcsolat mellett a különböző oktatási anyagok valós idejű megosztását is lehetővé teszi. Ezekre az igényekre találtak választ a T-Systems Virtualoso Meeting megoldásában.
A Virtualoso Meeting a Cisco WebEx Meeting Center megoldásán alapul, és az online együttműködés különböző formáit – a hangkapcsolat mellett például dokumentumok megosztását, a dokumentumokban való közös munkát, a résztvevők jelenlétének a követését, chatelést és számos egyéb funkciót – teszi elérhetővé, biztonságos formában.
A szolgáltatásként igénybe vehető rendszer nem igényel kezdeti beruházást, a használata után a vállalat egy telefonszámlához hasonló havidíjat fizet. Az Erste Befektetési Zrt. számára meggyőző volt, hogy a fix havidíjas szolgáltatás a képernyőmegosztáson túl, a Magyar Telekom által biztosított telefonkonferenciával is rendelkezik, valamint a virtuális megbeszélésekbe behívó fiókirodák maguk fizethetik a saját hívásdíjukat, így a költségek arányosan és átlátható módon oszlanak el a telephelyek között.
Az új webes együttműködési megoldás bevezetése mintegy 1 hónapot vett igénybe, amely magában foglalta a cég szigorú előírásainak megfelelő beállításokat is.
A Magyar Telekom rövid időn belül új funkcióval bővíti a szolgáltatást, amely révén például rögzíteni lehet az oktatásokat, így azok később megismételhetők újabb hallgatók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Egyetem és informatikai cég együttműködése Debrecenben
- Díjat nyert a KÜRT H2O programja
- Informatikai fejlesztések tatabányai iskolákban
- Tudományos pályázatot hirdetett a Google tinik számára
- Kecskemét minden oktatási intézményében van már digitális tábla
- Viharsarki iskola-számítógépek pályázatból
- VIDEOTORIUM néven oktatási-tudományos videomegosztó portál indult
- Diploma kell, a jegyek nem számítanak elhelyezkedéskor
- Szakmák Európa-bajnoksága - magyar siker
- Informatikai kutatóközpont létesült a Pannon Egyetemen
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.