Apple-forgalmazóvá vált a Kulcs-Soft
2010. július 13. dátummal a Kulcs-Soft Nyrt. megkapta a hivatalos forgalmazási jogot az Apple termékeire. A társaság el szeretne térni az eddig jellemző „bolt a plázában” stílustól és kifejezetten üzleti, „B2B” értékesítésben gondolkodik.
Az Apple termékek mellé nagyon komoly üzleti szaktudást és tanácsadást nyújt, mind a hardver, mind a szoftver, mind a komplex üzleti szoftverrendszer terén. A Kulcs-Soft vezetősége úgy véli, hogy eljött az Apple termékek üzleti felhasználásának ideje, erre bizonyíték az üzleti iPhone és iPad alkalmazások térhódítása. A társaság meg szeretné valósítani régi tervét, hogy üzleti alkalmazásokat készítsen az Apple gépeire, kihasználva az iPhone-ban és az iPad-ban megbújó technikai lehetőségeket. Mivel remélhetőleg az iPhone 4G-s változata már kártya független lesz, így az ősszel megjelenő iPaddel együtt a Kulcs-Soft komoly forgalmat remél mind az új érdeklődők, mind a 30 000 meglévő ügyfelétől.
Kapcsolódó cikkek
- Kitűnő gyorsjelentést közölt az Apple
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Az Apple a világ harmadik legértékesebb vállalata
- Az Apple szemet vetett a Sonyra
- 600 millió dollárra büntették az Apple-t
- Az Apple a világ második legértékesebb vállalata
- Online üzleti keresőt indított a Kulcs-Soft
- Minden idők legmagasabb bevétele az Apple-nél
- Az Apple Sanghajban is megvetette lábát
- Az Apple lekörözte a Microsoftot, ez kulturális fordulatot is jelez
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.