Az OTP az okostelefonokra szabott programot indít
"A magyar pénzintézetek közül elsőként, olyan szolgáltatás kifejlesztésére törekedtünk, amely egyszerre veszi figyelembe az iPhone adta egyedi technikai lehetőségeket, a helyváltoztatás szabadságát és az ügyfelek igényét az azonnali információk gyors és kényelmes elérésére" - indokolta az új fejlesztéseket Forrai Péter.
Az ügyvezető igazgató kifejtette: mivel a magyar bankpiacon ez az első iPhone-ra szabott alkalmazás, az OTP Bank a fejlesztéshez kapcsolódóan - az OTP Fórum Program keretében - kutatást végzett az okostelefonok használóinak körében.
A készüléket használók egyes, egyszerűséget és egyediséget erősítő igényeit is figyelembe vették a fejlesztések, a biztonsági, illetve adatkezelési szabályok kidolgozása során. "A fejlesztési folyamatba bevont felhasználók olyan igényeket is megfogalmaztak, amelyek megvalósításának informatikai vagy pénzpiaci szabályozási akadályai voltak" - mondta Forrai Péter.
Az ügyvezető igazgató rámutatott: a megkérdezettek többségének elvárásait azonban részben vagy teljesen ki tudták elégíteni, például az iPhone felhasználók számára elérhető funkciókat az egyre növekvő számú "Android operációs rendszerrel" rendelkező okostelefon-felhasználók számára is elérhetővé kívánják tenni.
A program keretében az OTP Bank a Budapesti Műszaki Egyetemmel közösen pályázatot hirdet az Informatikai kar hallgatói számára, akiktől a jövőbeni fejlesztések során megvalósítható ötleteket, innovatív elképzeléseket várnak a banki szakemberek.
Az OTP által megkérdezett okostelefon-használók részéről a különösen preferált szolgáltatások között találhatók az OTP-vel, mint bankkal, bankkcsoporttal kapcsolatos hírek, a bankfiókokat és ATM-ket kereső szolgáltatások, az árfolyam kalkulátor, a pénzváltási lehetőségek, pénzváltók - közölték a bank munkatársai.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu beszédfelismerésen alapuló információlekérő technológia okostelefonokhoz
- Virtuális idegenvezetés Szolnokon
- FIFA 12: kezdőrúgás kizárólag az Xperia PLAY okostelefonon
- Európába érkeznek a Panasonic okostelefonjai?
- Vodafone-Karácsony: 1 forintért 12 különböző okostelefon
- Új magyar mobilfizetési megoldás a Cellumtól
- Okostelefonos online bankolás vállalati ügyfeleknek
- Egy év alatt 50 ezer készülékbiztosítás a T-Mobile-nál
- Percdíj helyett adatforgalom?
- Borkedvelőket célzó okostelefon-alkalmazás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.