Just Right IT portfólió kisvállalatoknak
A HP szeptember 15-én bejelentette új Just Right In portfólióját, amellyel a jobb ügyfélkiszolgálásra törekvő mikro-, kis- és középvállalkozások (kkv-k) egyszerűsíthetik folyamataikat, csökkenthetik költségeiket és javíthatják hatékonyságukat.
A portfólió új szerver-, nyomtató- és PC-megoldásokat tartalmaz, melyek kialakítása és árazása során teljes mértékben figyelembe vették a kisvállalkozások igényeit. Egyszerűbben menedzselhető üzleti működést lehetővé tevő új HP megoldások a következők.
Megbízhatóbb működés a HP ProLiant-tal. A „Just Right IT” elnevezesű kínálat zászlóshajójaként pozícionált csendesebb, hatékonyabb energiafelhasználású szerver megfizethető ára nagy teljesítménnyel párosul. A legfeljebb 10 fős vállalkozásoknak ajánlott szerver az információkezelést központosítva gyorsítja az adatelérést, javítja az eszközmegosztás felügyeletét és védi az üzleti adatokat.
Egyszerű nyomtatócsatlakoztatás a HP OfficeJet 8500A All-in-One Series és a HP OfficeJet 7500A Wide Format e-All-in-One révén.
Energiaköltség-csökkentés és testreszabott tárolás a HP 500B és 505B Series Business Desktop PC révén.
A technológiai infrastruktúra jobb figyelése és üzemeltetése egyetlen konzolról, a HP insight with Microsoft System Center Essentials 2010 megoldás által.
Egyszerűbb adatelérés és adatbiztonság lehetővé tétele kkv-k számára. Ezek. illetve kapcsolódó a megoldások a következők. Nagyobb teljesítmény és rugalmasabb adattárolás a HP Storage Works P2000 G3 Modular Smart Array (MSA) 0GbE iSCSI képességeinek a használata révén (amelyek állítólag a korábbinak akár a tízszeresére is növelik a szerver-tároló közötti csatlakozás sávszélességét.
Jobb üzletmenet-folytonosság és egyszerűbb mentés, valamint visszaállítás az adatokat védő HP Data Protector Express 5.0 software programcsomaggal.
Egyszerűbb osztott adattárolás a HP P4000 Virtual SAN Appliance (VSAN) programcsomag révén. Ez a megoldással a virtualizált szerverekkel rendelkező ügyfelek fizikai SAN-infrastruktúra beszerzése nélkül is átállhatnak az osztott adattárolásra.
A rendszerek rendelkezésre állásának javítása és a folyamatok továbbfejlesztése a virtualizált környezetekhez ajánlott HP ITSM nevű felmérő szolgáltatás segítségével.
Egyszerűbb kommunikáció és csatlakozás lehetővé tétele a gyakran komplex és bonyolult feladatként jelentkező, új HP voice-over-IP és vezeték nélküli megoldásaival:
jobb alkalmazás-hozzáférés és fokozott hálózati biztonság HP V-M200 802.1nAccess Point series megnevezésű megoldásokkal (ezek akár 64 mobil felhasználót képesek egyszerre a hálózathoz csatlakoztatni a vezetékes technológiánál megszokott sebességgel);
együttműködés és kommunikáció a HP VCX 9.5 IP Telephony rendszerrel és a 350x IP telefonnal, amely lehetővé teszi, hogy a hang- és adatforgalom egyetlen, egységes hálózaton belül történjen.
A komplett virtualizált környezet egyszerűbb bevezetése a tárolókat, szervereket és hálózati technológiát is tartalmazó Virtualization Smart Bundles with Microsoft Hyper-V Server 2008 R2 csomagokkal (virtualizáció-előnyöket még nem ismerő ügyfeleknek.
Kapcsolódó cikkek
- Új Fujitsu szerver mikrovállalkozásoknak
- Sílécmintás notebookokat mutatott be a HP
- A HP kibővíti Converged Infrastructure portfólióját
- Őszi termékszüret a HP-nél
- Minilabor, fotókioszk és szoftver a HP-től
- Vállalkozás indítása Szlovákiában, illetve Magyarországon
- Mégis elengedi Hurdöt a HP
- Webcsatlakozással ellátott HP Officejet nyomtatók
- „Just Right IT”portfólió kisvállalatoknak
- Újabb céget vásárol fel a Hewlett-Packard
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.