Kártyaüzletben az econet.hu
Az econet.hu Nyrt. és a Metacom Zrt. a fiatalokat célozza törzsvásárlói és fizetőkártyájával. A szervezők már rövid távon százezres kártyatulajdonosi körrel számolnak.
A 2010 nyári fesztiválokon sikerrel kipróbált készpénzmentes fizetést biztosító kártya koncepciót továbbfejlesztetve, az econet.hu Nyrt kizárólagos tulajdonában álló EST Media Group Kft. (EMG), és a Metacom Zrt. együttműködési szándéknyilatkozatot kötöttek, új típusú törzsvásárlói és fizetőkártya szolgáltatások létrehozására. A kártya már 2011 elején megjelenik a magyar piacon.
Az igen széles körben használható előrefizetett és újra feltölthető kártya újszerű technológiát használ, mely a felhasználók és a kibocsátók számára is a bankkártyákénál nagyobb biztonságot garantál. Ez a piac Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban is rendkívüli növekedést produkál, 2012-re a Mercator Advisory Group előrejelzése alapján meghaladja a 118 milliárd USD-t. Magyarországon a különböző előrefizetett szolgáltatások köre együttesen nagyobb, mint 600 milliárd Ft, a cafeteria piaccal együtt pedig megközelíti az 1000 milliárd Ft-ot, ugyanakkor a piac még kezdeti stádiumában van és jelentős fejlődés előtt áll. A szándéknyilatkozatot aláíró társaságok néhány hónapon belül százezres felhasználó számot prognosztizálnak.
A szolgáltatás célja, egy a fiataloknak szóló kedvezményrendszert nyújtó csomag létrehozása, amely elérhető lesz például szórakozóhelyeken, ruházati boltokban, koncertszervezőknél, utazási irodáknál, éppúgy, mint webes partnereknél is.
Kapcsolódó cikkek
- Alaptőke-emeléssel Sziget többségi tulajdonos az econet.hu
- Ajándékozzunk bankkártyát, pontosabban Gift-Card-ot!
- Econet.hu: 607,2 millió forint veszteség
- Az econet.hu a mobilszolgáltatói piacra lépne
- Több mint 120 százalékkal nőtt az econet.hu árbevétele
- Az econet.hu projektcége aláírta az Exit megvételéről a szerződést
- Bankkártya-elfogadást ösztönző, hazai MasterCard kampány
- Visa Europe: a tranzakciók összértéke 856 milliárd euró 2009-ben
- Az internetezők 23%-a bankkártyáját is használja a neten
- Továbbgörgette saját részvény vételi opcióját az econet.hu
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.