Folytatódik a PR-háború a Bing és a Google között...
Amellett, hogy a Google nem is olyan régen hozta nyilvánosságra annak a több hónapos vizsgálódásnak az eredményét, amelyek a Bing-et találat-lopással vádolják, az elmúlt hetekben több olyan - elfogult? objektív? - kutatásról is hírt adtunk, amelyek valamelyik kereső előnyét mutatták ki valamiben. Most megint egy ilyen kutatási eredmény került napvilágra, amely ezúttal a Bing találati relevanciáját találta magasabbnak a Google-énél.
Az Experian Hitwise felmérése azt mutatta, hogy a Bing stratégiája eredményesnek bizonyult, a Bing és Yahoo keresései 81%-ban mondhatók sikeresnek, míg a Google kereséseinél csak 61%-ban találta meg a felhasználó a keresett weboldalt.
Ha ez igaz, akkor a lopás is megkérdőjelezik, hisz ha tényleg a Google-re építene a Bing, akkor hogyan lehetnének a találatai relevánsabbak... Minden esetre akkor is készült egy felmérés, amikor a Google megszellőztette gyanúját, és az eredmény az volt, hogy a felhasználókat nem zavarta a bejelentés, a leggyakoribb reakció az „És akkor mi van?” volt.
Elméletileg nem tiltja semmi, hogy egy kereső rendszer algoritmusa egy másik böngésző találatait használja egy adott kereséshez. Tulajdonképpen ez etikai kérdés. De úgy látszik, az emberek többsége nem etikai szempontból, hanem eredményességéből ítéli meg a kereső rendszereket.
Az elmúlt hónapban az amerikaiak 27,44%-a használta a Bing rendszerét, ez 6%-os növekedést jelent az előző hónaphoz képest, míg a Google használata 70%-ról 68%-ra esett vissza. A yahho.com szintén némi visszaesést mutatott.
Kapcsolódó cikkek
- Picasa 3.9.0 Build 135.86
- Az ókori világ földrajzát segít megismerni a Google új projektje
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Búcsút int a menü gombnak a Google
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- A Google követni szeretné a felhasználók szokásait, és márciustól ezt letiltani sem lehet
- Jön a fehér Samsung Galaxy Nexus
- A Facebook és a Google tartalomszűrés ellen küzd Indiában
- Hamarosan érkezik a Google saját táblagépe
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.