Nagy Kreatív Nap: Hatékonyság vs. kreativitás
"Óriási megtiszteltetés és kihívás a saját taktikád ellen játszani, amelyet átvettek az ellenfelek" - mondja Kemény Dénes, az olimpiai bajnok magyar férfi vízilabda-válogatott szövetségi kapitánya az április 28-án, az angyalföldi Kult13-ban megrendezésre kerülő Nagy Kreatív Nap konferencián tartandó előadásának címében.
A rendhagyóra tervezett, Szigeti Péter Kreatív-főszerkesztő moderálásával lebonyolított prezentációban a sportvezető arra a kérdésre próbál válaszolni, hogy milyen párhuzam húzható a sportban és a marketingben elérhető sikerek közé, mit tanulhatnak a hirdetők, illetve az ügynökségeik azoknak a csatáknak a tapasztalataiból, amelyeket az ő csapata vívott meg az lemúlt években a világ számos uszodájában.
A konferencia egyik célja, hogy szakítva a hazai marketingkommunikációs konferenciák megszokott gyakorlatával, ne csak a szűken vett szakmai témák és előadók kerüljenek sorra, hanem ezeken kívül olyan határterületeken tevékenykedő kiemelkedő szakembereket is megszólaltassanak, akik tudása és tapasztalata hasznos lehet a szakmai résztvevők számára. Így Kemény Dénes mellett előadást tart Baán László, a Szépművészeti Múzeum igazgatója, aki a múzeumi, illetve a művészeti kommunikáció és a klasszikus márkakommunikáció között von majd párhuzamokat. Érdekes előadásra számíthatunk Barizt Sarolta Laura domonkos nővértől, aki a kilencvenes években a Pepsi regionális kereskedelemfejlesztési menedzsereként tevékenykedett, majd egy hirtelen váltással apácának állt. A múltjával azonban mégsem szakított teljesen: közgazdászként továbbra is tart előadásokat. Ezútal arról fog beszélni, hogy milyen egyéb szempontok jöhetnek számításba egy márkatulajdonos számára, amikor a hatékonyság és kreativitás dimenziói között kell választania.
Rajtuk kívül a főelőadók közt lesz még az egyik legtehetségesebbnek tartott hazai kreatívszakember, Jedlicska Márton, a Kirowski társ-kreatívigazgatója, Rétai Martin, az egyik legsikeresebb hazai start-up vállalkozás, a mobiltelefonos megoldásokat fejlesztő Pocket Guide alapítója és Will Rust, az Ogilvy Budapesten és Kijevben párhuzamosan tevékenykedő társ-kreatívigazgatója, aki alig beszélt idáig hazai szakmai rendezvényeken. Az előadók között lesz továbbá Rupert Slade, a PHD regionális vezetője és Lakatos Péter, a Vodafone vezérigazgató-helyettese, akiket szintén viszonylag ritkán hallhatunk. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) szekciójában reklámhatékonysággal foglalkozó, gyakorlatorientált esettanulmányokkal találkozhat majd a közönség, és megismerhetjük azokat a kampányokat is, amelyek a legnagyobb hatást gyakorolták a kommunikációs szakma különféle ismert szereplőire.
A 2011-es Nagy Kreatív Napra a jelentkezési lap és további információk itt tölthetők le.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Infografika – új műfaj a reklámozásban
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Internetes közösségi vásárlás: speciális árengedmény adózási kockázatokkal
- Tartózkodási helyre történő targetálás a Facebookon
- Sicontact: új marketingstratégiához új emberek
- Egy hatékony nap - 5. Keresőmarketing nap
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- A közösségi marketing rákfenéje a közösségben elkövetett csalás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.