Találd meg a húsvéti tojást a hirdetés-kiszolgálóban!
A húsvéti nyuszi idén meglátogatta a legnagyobb magyarországi hirdetés-kiszolgáló szoftver, az Adverticum AdServer NG adminfelületét is, és arra járva számos meglepetést pottyantott maga után.
Az adminfelület rejtett zugaiban elhagyott nyuszitojások és egyéb meglepetések egy részét a szemfüles felhasználók könnyedén felfedezhetik, a nehezebbeket viszont annyira elrejtették, hogy azok csak bizonyos billentyűkombinációk lenyomására, vagy különleges keresési feltételek megadásakor válnak láthatóvá.
A számítástechnikában húsvéti tojásnak, vagyis easter egg-nek nevezik az olyan rejtett, nem dokumentált üzeneteket, grafikákat, vagy a program viselkedésének szokatlan változását, amelyeket vicces szándékkal helyeztek el a kódban a program készítői. Az easter egg-ek általában akkor jelennek meg, amikor a felhasználó egy bizonyos, nem dokumentált parancssort, egérkattintást, billentyűparancsot vagy egyéb hasonló cselekvést hajt végre. (További tudnivalók az easter egg-ekről, valamint híres húsvéti tojások leírása megtalálhatók a Wikipedián).
Az Adverticum AdServer NG adminisztrációs felületének különböző zugaiban elhagyott easter egg-ek felkutatása az NG felhasználóira vár, de az sincs kizárva a játékból, aki nem rendelkezik hozzáféréssel a rendszerhez, már a Belépés oldalon (https://adsng-admin.adverticum.net/) is fel lehet fedezni egy-két kattintható húsvéti tojást.
Azok között, akik a kettintások eredményéről készített screen-shot-okat feltöltik az Adverticum Facebook oldalára, az Adverticum Support értékes nyereményeket sorsol ki, a fődíj egy ajándékkosár és egy kétnapos kétszemélyes welness-utalvány a Geréby Kúria Hotel és Lovasudvarba, de a május 6-áig tartó versenyben emellett hetente lehet különféle italokat és marcipándesszertet is nyerni.
Kapcsolódó cikkek
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Különleges termékek és egy napig tartó akciók az első hazai Internetes Vásárlás Napján
- Ne kövess! - Az Adverticum AdServere támogatja a „Do Not Track” funkciót
- Live preview banner-teszt; avagy hirdetés csak Neked, csak itt, csak most
- Havi 20 milliárd display-hirdetés
- Belátunk a számok mögé!
- A magyar netezők több mint fele a Firefox böngészőket használja
- Hirdess online, megmondom, kit értél el
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.
Rangos szakmai versenyen díjazták a Mercedes-Benz duális képzésének tanulóit
2 kategóriában győztek és összesen 4 dobogós helyet szereztek a Szakma Sztár Fesztiválon április 26-án a kecskeméti Mercedes-Benz Academy diákjai. Az országos versenysorozaton 21 tanuló 4 szakmában képviselte a Mercedes-Benz Hungary Kft.-t.
Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói
Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett.
Évente 8 milliárd forintot lopnak el bankkártyáinkról a kényelmünk miatt
A kényelmünk visz a vesztünkbe: az interneten gyorsan akarunk lecsapni egy-egy jó ajánlatra és nem törődünk a biztonsággal – ennek köszönhetően újra gyorsan emelkedik a bankkártyás csalások aránya és az az összeg is, amit az ügyfelek a visszaélésekben elvesztenek. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint néhány lépéssel biztonságossá tudjuk tenni az internetes vásárlásainkat.
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.