Novell Identity Manager 4 Standard kiadás
Az Identity Manager 4 Standard kiadása teljessé teszi a Novell személyazonosság-kezelő termékcsaládját, mellyel egyszerűbbé, gyorsabbá és olcsóbbá válik a felhasználói jogosultságok törvényi és egyéb előírásoknak is megfelelő biztonságos kiosztása és kezelése.
A Novell Identity Manager 4 Standard Edition termékével biztonságosabbá tehető a vállalati személyazonosság-kezelés és könnyebben teljesíthetőek a jogosultságok igénylésére, jóváhagyására és nyilvántartására vonatkozó törvényi, iparági és szervezeti előírások. A Standard kiadás immár a második tagja az Identity Manager 4 termékcsaládnak, a Novell személyazonosság-kezelési problémák megoldására kifejlesztett megoldásának. A Novell Identity Manager egységes keretrendszert biztosít a személyazonossági adatok, jogosultságok és jelszavak fizikai, virtuális és felhőalapú környezetekben történő kezeléséhez.
Az alkalmazások egyszerű integrálhatósága és a jogosultságigénylés hatékony automatizálása ma is fontos kívánalmak az informatikai szervezetek számára. Mindezek kielégítésére az új verzió egyesíti a szabályalapú felhasználói erőforrás-kiosztást az aktuális és a múltbeli állapotokra vonatkozó jelentésekkel, a megnövelt skálázhatósággal, valamint a Microsoft SharePoint és az SAP ERP rendszerekhez írt új csatolókkal. Az integráció a felhőalapú környezetek biztonságossá tételét is elősegíti, hiszen olyan szolgáltatásokhoz is csatlakozhat, mint például a Salesforce.com vagy a GoogleApps.
Kapcsolódó cikkek
- NOD32 Antivirus már Linuxra is
- A Novell fürtözéssel támogatja a HP-szervereket
- SUSE Manager: fejlett rendszerfelügyeleti eszköz Linuxra
- A Watson ereiben "Linux vér" folyt
- 200 hazai szakértői vélemény a megfelelőségi követelményekről
- Ingyenes adok-kapok: megnyílt a SUSE Gallery, a Linux-alapú szoftverkészülékek tárhelye
- Novell: rendszergazdai tevékenység szoftver felügyelete Unix és Linux platformon
- 123456 a leggyakrabban használt jelszó
- Elérhető a Novell SUSE Linux Enterprise 11 Service Pack 1
- 123456 - tud ennél jobb jelszót?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.