A SAS Institute bevezeti e-Intelligence megoldásait
Kovács Attila, 2000. május 11. 12:06
A Magyarországon bevezetésre kerülő új megoldások növelik a vállalatok eBusiness jövedelmezőségét, segítik a szervezeteket, hogy kölcsönösen előnyös kapcsolatokat építhessenek ki és tarthassanak fenn célcsoportjuk tagjaival, azáltal, hogy segítik őket az online vásárlási szokások megértésében és úgynevezett személyre szabott válaszok kialakításában.
Három szoftvert vezetnek be a magyar piacra: az IT Service Vision, a Webhound és az e-Discovery. Ez utóbbi a legmagasabb szintű e-Intelligence megoldás a SAS Institute-nál, amelyet leginkább a weben tevékenykedő (.com) cégeknek ajánlanak. A SAS e-Intellingence rendszereinek referenciája az USA első számú autószállító webes cége, az autotrader.com
Kapcsolódó cikkek
- Az előrejelzés új generációja a SAS-tól
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- Rekord árbevételt realizált a SAS
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?
- USB hitelkártya
- Az internetezők többet és körültekintőbben költenek