Kiskereskedelem - 2004-re 100 millió on-line vásárló

MTI Sajtóadatbank, 2000. május 18. 22:02
A jelenlegi 19 millióról 2004-ig 100 millióra gyarapszik az interneten keresztül rendszeresen vásárlók száma Európában - közölte szerdán egy brit piackutató intézet.
A Datamonitor szerint az on-line vásárlás robbanásszerű terjedése óriási mértékben változtatja majd meg a magán- és üzleti fogyasztási szokásokat. A cég szerint a teljes európai vásárlóerőt képviselő fogyasztói tömegnek máris a 49 százaléka fér hozzá a vonali szolgáltatásokhoz otthonában vagy munkahelyén, s ez a réteg az e-kereskedelem elsődleges célcsoportja.

A jelentés szerint az interaktív eszközök - például az internetezésre alkalmassá tett mobiltelefonok és az interaktív tévék - tömeges elterjedése újabb és újabb csatornákat nyit meg az on-line fogyasztás számára. 2004-ben az európai lakosság 76 százaléka olyan otthonokban fog élni, amelyekben kettő vagy még több digitális berendezés lesz - áll a Datamonitor felmérésében.

A cég szerint 2005-re az európai pénzügyi szolgáltatók bevételük csaknem ötödét interaktív eszközök használatával teremtik elő. Az így megtermelt 76 milliárd dollárnyi bevétel a jelenlegi összeg 17-szerese. A Datamonitor azzal számol, hogy már fél éven belül több európai otthonban lesz interaktív digitális tévékészülék, mint internet-hozzáféréssel ellátott személyi számítógép.

Kulcsszavak: e-commerce +fontos trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01