Havidíjas, felhő alapú, nagyvállalati szintű IT-szolgáltatás KKV-knak
A NAVIGATOR Informatikai Zrt. három új, kifejezetten a kis- és középvállalkozások számára fejlesztett felhőalapú szolgáltatáscsomaggal bővítette termékpalettáját. A havidíjas informatikai szolgáltatás az interneten keresztül nyújt üzleti folyamatokat támogató irodai alkalmazásokat, levelezést és Office programokat, mindig a legfrissebb licencekkel. A NAVIGATOR új szolgáltatásaival a kis- és középvállalkozások is nagyvállalati szintű informatikai támogatáshoz juthatnak, és 3 év alatt az informatikai költségek akár 36 százalékát is megtakaríthatják.
Nagyvállalati informatika kisvállalatokra szabva
A NAVIGATOR szakemberei szerint a felhőalapú megoldások elterjedése ma már hazánkban is meghatározó trend, míg a KKV szegmensben az igazi áttörés a szélessávú mobilinternet elterjedésével, 1-2 év múlva várható. Jelenleg ugyanis a magyar vállalatok és intézmények csupán töredéke él a felhőszolgáltatások nyújtotta lehetőséggel, míg a nyugat-európai országokban már széles körben elterjedt a megoldás. Azok a kis- és középvállalkozások, amelyek az elkövetkező 1 évben költséges beruházások helyett havidíjas informatikai szolgáltatásokra fordítják forrásaikat, egyértelmű versenyelőnyhöz juthatnak. A NAVIGATOR az új szolgáltatás bevezetésével a kezdeti időszakban, 2012 végéig 1.000 új felhasználót szeretne kiszolgálni, és az első egy évben is mintegy 100 millió forintos bevételre számít, miközben az áttörés csupán 1-2 év múlva várható.
Korlátlan rugalmasság, biztonság és támogatás
A NAVIGATOR új szolgáltatása a népszerű Google Apps és a Microsoft 365 felhőalapú online alkalmazáscsomagokon túl nagyfokú biztonságot és támogatást kínál, miközben akár 2.950 forint/hó/felhasználó havidíjért a szoftverekből is mindig a legfrissebb verzió érhető el. Az alapszolgáltatás a webes táblázatkezelőn és a szövegszerkesztőn túl alkalmas fájlok tárolására, csoportmunkára, azonnali chates kommunikációra, biztonságos internetes telefonálásra és olyan kiegészítő alkalmazásokat is tartalmaz, mint a naptár vagy a videokonferencia. Szolgáltatási csomagtól függően a vállalkozások saját alkalmazásaikat – a legmagasabb szintű szolgáltatás keretében pedig a teljes informatikai rendszert – is virtualizálhatják.
Nem szükséges szervert vásárolni, licence díjakat fizetni és az üzemeltetés érdekében külön szakembert foglalkoztatni, miközben a szolgáltatás bármikor, bárhonnan és bármilyen eszközről elérhető. A NAVIGATOR a szolgáltatás keretében garantált rendelkezésre állást, magas szintű védelmet és folyamatos – akár helyszíni – támogatást biztosít a felhasználók számára. A havidíjas konstrukciónak köszönhetően az informatikai költségek csökkenthetővé és tervezhetővé válnak, a szolgáltatóval kötött szerződés pedig határozatlan idejű, így a vállalkozásoknak nem kell évekre elkötelezniük magukat. A három különböző összeállítású csomag révén a vállalatoknak akár 36 százalékkal kevesebbet kell informatikai kiadásokra fordítaniuk, amely havi szinten akár 130 ezer forint megtakarítást is jelenthet.
Kapcsolódó cikkek
- Új lehetőségek a GTS Ethernet VPN szolgáltatásában
- Nem csak a magyar, az európai kkv-k sem bíznak a felhőkben
- Automatikusan letölti és futtatja a szükséges alkalmazásokat a Fujitsu új alkalmazása
- Több van a felhőben, mint gondolnánk
- Mától magyarul is segíti a rendszergazdákat az MS Intune
- Felhőbe költözik az ügyfélszolgálat
- Egyre több a virtuális iroda Budapesten
- Továbbfejlesztett mobil és felhő alapú nyomtatási szolgáltatások az Epsontól
- Számítási felhővel, érzékelőkkel és okostelefonokkal az ízletes mandarinért
- Egységes közigazgatási levelezőrendszer Floridában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.