Csehországban megugrott az internetes reklámok értéke februárban
A csehországi vállalatok mintegy 348 millió koronát költöttek februárban az internetes reklámokra, majdnem ötven százalékkal többet, mint januárban - közölte a Mediaresearch társaság, amely a médiareklámokat figyeli.
A legnagyobb reklámmegrendelő a Tchibo cég volt, amely 12,2 millió korona értékben hirdetett. A sorban az Internet Mall következik 9,4 millió koronával, majd a Ford Motor Company 8,5 millió koronával, és az AXA Bank Europe 8,2 millió koronás hirdetési összeggel.
Havi szinten a februári reklámok értéke 47,3 százalékkal volt magasabb, mint januárban. Az egy évvel korábbihoz képest az emelkedés 27,4 százalékos.
Ugyanakkor a hirdetések értéke még alacsonyabb, mint az általában nagyon gazdag karácsony előtti időszakban. Tavaly novemberben például a interneten a cseh hirdetések értéke meghaladta a 411 millió koronát.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Oszd meg, és reklámozz!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra
- Reklámok közvetlenül a Twitter üzenetekben
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.