Nagy Kreatív Kikelet: siránkozás helyett pozitív példák
A Nagy Kreatív Nap hosszú évek óta minden tavasszal bemutatja, merre halad a kommunikációs ipar, melyek azok a trendek, amiket érdemes követni. Idén sem lesz másképpen: még frissebb, még üdítőbb gondolatok fiataloktól, azoknak, akik haladni akarnak.
Éppen ezért a Kreatív éves kommunikációs konferenciája most szándékosan nem arról szól, ami nincs, de lehetne, hanem arról, ami van és jó. A május 3-i Nagy Kreatív Kikelet négy jól elkülöníthető blokkra épül. Elsőként nemzetközi kommunikációs szakemberek mutatnak pozitív példákat, arról, hogyan érdemes reklám és médiaipari tanácsadói szolgáltatásokat működtetni.
A második tartalmi részben arról lesz szó milyen vizuális trendeket érdemes követni, ha webes és mobilos felületekre készítünk tartalmat, bemutatjuk a legfrissebb termék és csomagolásdizájn irányzatokat, valamit azt, hogy jelenleg hogyan gondolkodnak a filmesek, ha újszerűen szeretnének mozgóképpel üzenni.
A konferencia harmadik egysége a hazai kommunikációs ipar fiatal tehetségeit mutatja be. Milyenek lesznek az ügynökségek 10 év múlva? Mit jelent a márka 10 év múlva? Milyen médiát fogyasztunk 10 év múlva? Ezekre a kérdésekre ügynökségnél, vagy a médiában dolgozó 30 év alatti fiatalok mondják el a véleményüket.
A konferencia utolsó negyedében a Kitchen Budapesttel közösen olyan sikeres, kommunikációs iparhoz kapcsolódó vállalkozásokat mutatunk be, amelyek friss vállalkozásötletek elindításával képesek üzleti sikereket elérni itthon és külföldön.
A Nagy Kreatív Kikelet napján osztjuk ki a Hipnózis reklámverseny díjait is, az átadóról rövidesen külön cikkben tájékoztatjuk az érdeklődőket.
A részletes programot megnézheti itt!
Kapcsolódó cikkek
- Csehországban megugrott az internetes reklámok értéke februárban
- Mobilmarketing haladóknak
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Oszd meg, és reklámozz!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra
- Reklámok közvetlenül a Twitter üzenetekben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.