E-kereskedelmi konferencia: igaz mesék kamaszoknak
"A csillagokig és tovább...", "Túl a maszathegyen", "A legszebb férfikor" - ez néhány előadáscím a május 3-4-ére tervezett IX. Elektronikus Kereskedelmi Konferencia programjából, ami azt mutatja, hogy néhány előadó maga is igyekezett alkalmazkodni a főcímhez: Túl a kamaszkoron (?). A webshopok és a kapcsolódó iparágak képviselői az idén azt vitatják meg a már tavaly is kiváló konferencia helyszínnek bizonyult gárdonyi Nautis Hotelben, hogy mit jelent a felnőtté válás az e-kereskedelemben, és valóban érettnek tarthatjuk-e magunkat már ezen a területen... Legalább is ezt a kis bizonytalanságot próbálja becsempészni a magabiztosságba a zárójelbe tett kérdőjel a "Túl a kamaszkoron" mögött...
A játékos közelítés egyáltalán nem jelent komolytalanságot, a konferencián olyan érdemi témák kerülnek napirendre mind a könnyedebb, mind a kissé szárazabb címek mögött, mint a webáruházak növekedési stratégiái, a fizetési módszerek, a jogszabályok és azok betarthatósága, a fogyasztóvédelem, az újabb eszközek (pl. mobil, közösségi site-ok, magyar YouTube csatorna) kihasználása a marketingben.
Néhány cég, akinek képviselői megosztják tapasztalataikat, tanácsokat osztanak, mondhatni ingyenes konzultációt tartanak a konferencia résztvevőinek: Google, Vatera, Cellum, Ormos Ügyvédi Iroda, Sanoma, szamlazz.hu, jofogas.hu, aprod.hu, GKIeNet és még sokan mások.
Az már tulajdonképpen hagyomány, hogy a kétnapos rendezvény második napján egy villásreggeli keretében a fúziókról, felvásárlásokról, tőkebevonásról, befektetésről esik szó, s emellett mindenről, ami pénzzel kapcsolatos, így például az adózásról is.
Bővebb információ és jelentkezés: a rendezvény honlapján.
Kapcsolódó cikkek
- IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia – Túl a kamaszkoron (?)
- Etikai kódex szerint működne a jövőben a közösségi vásárlás
- Informatikával is zöldülnének a kereskedők
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Pályázati tervek: 2011 e-business szakdolgozata
- E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.