Hatékonyabb ügyfélszolgálat és kintlévőség-kezelés válság idején
A válság elhúzódása növeli a kintlévőségi folyamatokban érintett ügyfelek számát és a lejárt követelések volumene is magasabb a korábban megszokottnál - hangzott el a Qualysoft Pénzintézeti Üzleti Reggelijén. Az ott bemutatott kintlévőség-kezelésre illetve hatékonyabb ügyfélszolgálatra alkalmas megoldások még a jelen körülmények között különösen költségérzékeny pénzintézeti, illetve a közműszolgáltató szektor számára is elfogadható kínálatot jelentenek.
Kiút a gödörből
A válság alatti kitörési pontok egyikeként a meglévő erőforrásokkal, értékekkel való hatékonyabb gazdálkodás, s az így felszabaduló források belső felhasználása kínálkozik. Ehhez legalkalmasabbnak - ahogy a Qualysoft erre összpontosító portfoliójával megvalósított projektek eredményei is jelzik - az emberi erőforrás, illetve a vállalkozásoknál felhalmozott szöveges állományok és hanganyagok tűnnek. A szolgáltatóknál hatalmas mennyiségű strukturálatlan adat halmozódott fel e-mailekben, Word dokumentumokban és egyéb hordozón rögzített szöveges állományban. Az intelligens keresést, s az eredmény üzleti célú felhasználását támogató Content Cruiser alkalmazásával az állományokban hagyományos módon kutakodó dolgozók erre fordított ideje akár 90 százalékkal csökkenhet. A Qualysoft partnere, a Nextent Informatika Zrt. által fejlesztett, a hanganyagok értelmes feldolgozását és a keresést támogató Voice Minernek az ügyfél lemorzsolódás csökkentésében, az értékesítés támogatásban és a call center minőségbiztosításában lehet kiemelkedő szerepe.
Jelentős költségcsökkentéssel járhat a fenti megoldások alkalmazása a belső help deskben. Ennek kialakításakor kulcskérdés, hogy minél magasabb legyen az első megoldó szinten megoldható megkeresések aránya. A Qualysoft magasan kvalifikált, drága munkaerő igénybevétele helyett ezt képzést és tudásmenedzsmentet nyújtó portfolióval biztosítja. Az első szinten dolgozókat megtanítják a strukturálatlan tartalmakhoz való hozzáférés mikéntjére, akik a megszerzett rutin bázisán viszonylag magas számban képesek megoldani a hozzájuk érkező bejelentéseket. A Qualysoft tapasztalatai szerint a cégek ma már az ehhez szükséges informatikai hátteret mindinkább ingyenes vagy az ismert nemzetközi cégek megoldásainál sokkal olcsóbb open source szoftverekkel biztosítják. A tudásmenedzsment háttérről - legyen szó ügyfélszolgálatról vagy help deskről - egy tartalomnavigációs eszköz a Content Cruiser gondoskodik, ami pl. egy help desket támogató ITSM megoldáshoz is integrálható.
A Voice Miner alkalmazásával 30%-ban nagyobb hatékonysággal kiszűrhető a potenciálisan szolgáltató váltáson gondolkodó ügyfél, így célzottabb ügyfél megtartó programok indíthatók a bizonytalan ügyfelek irányába. A Nextent bevezetési projektjei benchmark adatként mind a pénzintézetek, a telco, mind a közüzemi szolgáltatók számára támpontként szolgálnak.
Eredményes kintlévőség-kezelés
Válság idején különösen kemény feladatot jelent a szolgáltatók számára (is) kintlévőségeik kezelése. A Qualysoft kínálatában lévő SoftCollection megoldás az esedékesség környéki kezelésre helyezi a hangsúlyt. „Leginkább az esedékesség idején lehet pozitívan befolyásolni az ügyfelek fizetési készségét – mondja Illés József. - A Qualysoft informatikai megoldással támogatott, call centeres hátterű, outsourcolható, több folyamatcsomagot is tartalmazó megoldása különböző csatornákon (e-mail, telefon, hagyományos levél stb.) éri el az ügyfelet. A szolgáltatás igénybevételét fontolgatók egy leválogatott (akár a Voice Miner által, az ügyfélszolgálati hanganyag elemzésével bizonytalannak talált, előszűrt) ügyféllista átadásával kaphatnak bizonyítékot a Qualysoft SoftCollection know-how-jának hatékonyságára.”
A bankoknál, biztosítóknál, lízingcégeknél végzett projektek alapján létrehozott referencia folyamatmodellek, standard folyamatok sikerrel vethetők be a kintlévőség-kezeléssel küzdő pénzintézeteknél. Ezek lényege, hogy már a drága behajtási folyamat elindítását megelőzően kiszűrhetők legyenek a reménytelen, a szerződés mielőbbi felbontását igénylő esetek (pl. csalószűrő csomaggal). Az azonnal alkalmazható standard tanácsadás csomagok referenciafolyamat modellt, workflowt és teljesítménymérést tartalmaznak. Tartalmuk a projektek során felhalmozott Qualysoft know-how-n alapul, ezért képesek a kintlévőség-kezeléssel küszködő szolgáltatók támogatására.
Kapcsolódó cikkek
- StruxureWare Data Center Operation Suite 7.1: Rugalmas vállalati folyamatmenedzsment
- Mezőgazdasági integrált informatikai rendszert fejlesztett a Humansoft
- Eventus, avagy az észrevétlen IT forradalom
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Agrár vállalkozásoknak fejleszt informatikai rendszert a Humansoft
- Automatikus Portarendszert fejleszt az Alvicom
- Kulcs- Készlet és Számla Next - Az ügyvitel jövője
- IFS-Centric vegyes vállalat ERP megoldások fejlesztésére
- Elektronikus hitelesítést biztosító bővítmény SBO számlázó rendszerekhez
- Tanulj szerepjáték közben vállalatirányítást!
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.