Hazai fejlesztésű online ügyfélkezelési rendszert a MiniCRM-től
„A jelenlegi gazdasági nehézségek közepette egy vállalkozásnak fel kell ismernie, hogy az értékesítés komplex feladat, az ma már kevés, ha egy cég csak annak tudja eladni termékeit vagy szolgáltatásait, aki konkrét vásárlási szándékkal tér be hozzá. A hatékony értékesítési folyamatnak ma már az érdeklődők összegyűjtésével és megfelelő értékelésével kell kezdődnie, és az eladónak végig kell kísérnie ügyfelét az ajánlattételtől az értékesítésen át, a megvásárolt termék értékeléséig. Ebben szeretnénk segítséget nyújtani a hazai kkv szektor vállalatainak a saját fejlesztésű online CRM megoldásunkkal.” - mondta Leskó Norbert a MiniCRM Zrt. vezérigazgatója.
A hazai tulajdonú MiniCRM megoldása kifejezetten kkv-k számára kínál egyszerű online felülettel rendelkező CRM rendszert, amelynek elsődleges feladata a cégek értékesítési folyamatainak segítése. A rendszer egy jól átlátható, egyszerűen megtanulható és könnyen kezelhető webes felülettel rendelkezik, így informatikai tudás nélkül is egyszerűen testreszabható, illetve egyéni igények szerint felépíthető. Az egy hónapos kötelezettségmentes próbalehetőség segítségével beruházás nélkül is elindítható a rendszer, amelynek használatakor korlátlan számú felhasználónak adható hozzáférés. A MiniCRM szoftver használata során üzleti riportok készítése is lehetséges, amelyek segítségével az értékesítési teljesítmény könnyen mérhető és kielemezhető, illetve pontosan meghatározható, hogy hol szükséges a beavatkozás a teljesítmény növelésének érdekében.
A rendszer teljes mértékben a vállalkozás profiljára szabható, valamint lehetőség van az egyes ügyfelekhez tartozó releváns jegyzetek, e-mailek és dokumentumok tárolására, illetve bármelyik mező szűrésére, és a keresési feltételek elmentésére is. A MiniCRM használatával hatékonyan minősíthetők az új érdeklődők, a már meglévő ügyfeleknél pedig az automatizált utánkövetés használatával nyomon követhető, hogy éppen hol helyezkednek el az értékesítés folyamatában, és az eladás melyik lépcsőfokán van szükség a továbblépés megsegítésére.
A MiniCRM egy 30 napos, ingyenes próbalehetőséget kínál a vállalkozások számára, amelynek keretében pár perc alatt elindítható a cég saját teljes értékű CRM rendszere. A megoldás bevezetése nem jelent külön költséget a vállalat számára, az igénybevételhez csak egy böngészőre és egy internetkapcsolatra van szükség. A program használata nem igényel telepítést, illetve bármilyen előzetes informatikai képzettséget, így a vállalkozás azonnal elkezdheti felépíteni és használni saját CRM rendszerét. A tesztidőszak végén a felhasználó döntése alapján véglegesítik a rendszert a már benne lévő adatokkal együtt, ha az ügyfél nem rendel előfizetést, akkor egyszerűen lekapcsolják a rendszerről. A MiniCRM rendszer pár ezer forinttól elérhető bárki számára, és a szoftver bérleti díja minden költséget tartalmaz (szoftver, üzemeltetés és ügyfélszolgálat), nincsenek apró betűs, rejtett kiadások. A MiniCRM folyamatos kapcsolattartásra törekszik ügyfeleivel, a cég weboldalán olvasható rendszeresen frissülő blogban igyekszik új felhasználási ötleteket bemutatni a felhasználóknak és a megoldás iránt érdeklődőknek.
Kapcsolódó cikkek
- Az ERP és CRM együttműködésének lehetőségei
- Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
- A Gartner szerint a SAS élenjár a CRM többcsatornás kampánymenedzsment megoldások piacán
- Szoftverrel vizsgálják érzelmeinket ügyintézés közben
- 5 végzetes hiba az ügyfélkezelésben
- Megnyitott a HR és CRM EXPO
- Virtuális HR és CRM kiállítás
- Elérhető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített és a Microsoft-partnerek hosting szolgáltatásával kínált verziója
- Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
- Microsoft Dynamics CRM Online
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.