Ipsos Kifizetődő a közösségi lét

forrás: Prím Online, 2013. január 31. 09:11

Az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint a netezők 55%-a képben van a brandek aktualitásaival kapcsolatban. Az internet “őskorában” az emberek a márkák honlapjairól tájékozódtak, manapság azonban a válaszadók több mint fele a közösségi oldalakat használja az őket érdeklő termékinformáció megszerzésére.

A 35 év alattiak különösen aktívak e téren: náluk ez az arány 66%. De hasonló érdeklődést mutatnak a 35-49 évesek (53%) és még az 50 felettiek is (40%). A magyar átlag a nemzetközinek a felét sem éri el, mindössze 31%. Valamivel aktívabbak a 35 év alattiak (35%) és az 50 felettiek (33%), a 35-49 éves korosztály azonban csak 25%-ban veszi igénybe a közösségi oldalakat e célra.

A marketingesek számára különösen fontos szem előtt tartani, hogy erős közösségi jelenléttel a márkák közelebb kerülhetnek a fogyasztók igényeihez.


 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át

Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel.  Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.

2024. december 21. 12:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32