Új AdMobile szolgáltatás az Adverticum AdServerében
Napjainkban egyre többen interneteznek mobil eszközökről, így a mobil hirdetések egyre inkább előtérbe kerülnek, ha online reklámkampányról van szó. Az új platformok megjelenése új kihívásokat jelent a hirdetéskiszolgáló rendszerek számára is.
Az Új Széchényi terv keretében, az „Innovációs eredmények hasznosításának támogatása KKV-k részére” című pályázaton az Adverticum Zrt. 7.964.330 Ft vissza nem térítendő pályázati támogatásban részesült, amely révén megvalósult fejlesztéssel az Adverticum Adservere a hagyományos webes felületek mellett a mobil eszközökön is képes a hirdetések magas színvonalú menedzselésére.
„A fejlesztési célja az volt, hogy az új szolgáltatással az Adverticum AdServer a mobil platformok széles skálájával és azok szoftvereivel is kompatibilis legyen, és a telefonok, táblagépek böngészőjébe ugyanúgy képes legyen hirdetéseket kiszolgálni, mint az ugyanezekre telepített egyéb mobil alkalmazásokban. Fontos szempont volt továbbá, hogy az új típusú mobil felületeken az AdServer teljes funkcionalitását biztosítsuk ügyfeleink számára, de egy olyan megoldást is találjunk, ami a régebbi típusú készülékeken is lehetővé teszi a mobil hirdetések megjelenítését.” - mondta el Szutor Ferenc kereskedelmi vezető.
Az AdMobile nevű mobil hirdetéskiszolgáló szolgáltatás 2012. harmadik negyedévétől érhető el az Adverticum AdServerében.
Kapcsolódó cikkek
- Kihirdették a Microsoft „Meséltech. Beleszövitech. Nyertech.” pályázat győztesét
- Egy toll, ami okosabb, mint a Word
- Szoros küzdelem a BeeSmarter Mobil Programozó Csapatversenyen
- Pályázati felhívás az „Év információbiztonsági újságírója” címért
- Androidos Skype frissítés
- Szlogen- és logópályázattal indult el a KreaNod
- Négy jelentkező a GSM-R rendszer szállítására
- Több támogatás jut idén a hazai mikro-és KKV szektor informatikai fejlesztéseire
- Meghirdették a 2012. évi Magyar Innovációs Nagydíj pályázatot
- Hatmillióval támogatja a Médiatanács az online filmek gyártását
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.