Online személyiségünk hogyan írja át a kapcsolatainkat?
Avagy hogyan lesz a beszélgetésből kapcsolódás
Hány helyen is vagyunk jelen virtuálisan? Hogyan változik személyiségünk a kibertérben? Sherry Turkle „Kapcsolódva, mégis magányosan?” című tanulmányában azt vizsgálja, hogy eszközeink és online személyiségeink hogyan írják át emberi kapcsolatainkat és kommunikációnkat. Mindezt a TED-en előadásában ismertette.
SMS-t kapni ma már a világ legtermészetesebb dolga, olyan egy szöveges jókívánság, mintha valaki éppen megölelgetne minket. Sherry Turkle hasonló példával indította előadását, aki azt is elmondta, hogy ő maga egy paradoxont testesít meg, hiszen bár szeret SMS-t kapni, úgy véli, túl sok probléma van velük.
Kapcsolódó cikkek
- Egy 104 éves hölgynek hazudnia kellett, hogy facebookozhasson
- A Facebook hatása a hangulatra
- A YouTube 8 éve
- ProgDVB 6.92.1
- Monitey
- Skype 6.2
- Az internet szabadságáról tanácskoztak az EBESZ keretében Bécsben
- Internet akkor és most - 10 év távlatából
- Szerződésben vállalta, hogy távol tartja magát Facebooktól
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.