Kézben hordott hirdetések – XIII. Mfor Marketing Konferencia

forrás: Prím Online, 2013. március 18. 09:46

Az elmúlt időszak robbanásszerű változásai, az okostelefonok és tabletek előretörése, jelentős hatást gyakorolnak a médiafogyasztási szokásokra és a különböző hirdetési megoldásokra is. A lehetőségek tárháza egyre inkább bővül, a kérdés pedig az, hogyan lehet optimális módon kihasználni a rendelkezésre álló technológiákat.

A XIII. MFOR Marketing Konferencián (http://konferenciak.mfor.hu/admin/80.html) előadóink révén betekintést nyerhetnek a felhasználói szokások változásának legfontosabb jelenségeibe, ebből kiindulva pedig arra kérdésre is keressük a választ, hogy tehetik mindezt pénzzé a vállalkozások. Vagyis a legújabb fejlesztésekkel, hogyan érhetjük el leghatékonyabban célcsoportunkat, miként szolgálhatják az eszközök az értékesítési céljainkat.


Online marketing kapcsán napjainkban kikerülhetetlen téma a közösségi marketing, a kérdésnek pedig különös aktualitást ad a Facebook megújulása. Hogyan tudnak hatékonyabban megjelenni a felhasználók új üzenőfalain a cégek, miként lesz a közösségi oldalon elhelyezett hirdetésekből vásárló?


"2013 a tabletek éve" – hangzik el a szakmai fórumokon, de mit jelent ez a fogyasztó és a tartalomszolgáltató szempontjából, eseményünk résztvevői többek között erre a kérdésre is választ kaphatnak. A konferencia többféle hirdetési lehetőséget bemutat, előadóink ismertetik az egyre inkább erősödő - a videós tartalmakhoz kapcsolódó - reklámozási lehetőségek mellett azt is, hogy az okostelefonokon megjelenő tartalmakon elhelyezett hirdetések hogyan lesznek figyelemfelkeltőek és hatékonyak.


Azonban nemcsak a reklámozói, hanem a felhasználó-központú szemlélet is hasznos tapasztalatokat hozhat; azt is megvizsgáljuk, hogy mik lehetnek azok a trükkök és módszerek, amelyekkel a felhasználó számára nemcsak hirdetéssé, hanem élménnyé válik az általunk közölt tartalom. Ezeken túl, az üzleti szektor két, kiemelt területe is terítékre kerül. Előadóink bemutatják, a pénzügyi szektor lehetőségeit a fejlesztések tükrében, és a turisztikai cégek forgalmának erősítési lehetőségeit az okostelefonok révén.


A konferencián annak is megpróbálunk utánajárni, hogy a QR kódok jövőjét érintő eltérő vélemények ellenére, mennyire használható fel a kétdimenziós kód a marketing egy újabb, célirányos eszközeként.

XIII. Mfor Marketing Konferencia
A konferencia időpontja: 2013. március 26. (kedd)
A rendezvény helyszíne: KOGART Ház (1062 Budapest, Andrássy út 112.)
További információ: http://konferenciak.mfor.hu/admin/80.html
 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32