Kézben hordott hirdetések – XIII. Mfor Marketing Konferencia
Az elmúlt időszak robbanásszerű változásai, az okostelefonok és tabletek előretörése, jelentős hatást gyakorolnak a médiafogyasztási szokásokra és a különböző hirdetési megoldásokra is. A lehetőségek tárháza egyre inkább bővül, a kérdés pedig az, hogyan lehet optimális módon kihasználni a rendelkezésre álló technológiákat.
Online marketing kapcsán napjainkban kikerülhetetlen téma a közösségi marketing, a kérdésnek pedig különös aktualitást ad a Facebook megújulása. Hogyan tudnak hatékonyabban megjelenni a felhasználók új üzenőfalain a cégek, miként lesz a közösségi oldalon elhelyezett hirdetésekből vásárló?
"2013 a tabletek éve" – hangzik el a szakmai fórumokon, de mit jelent ez a fogyasztó és a tartalomszolgáltató szempontjából, eseményünk résztvevői többek között erre a kérdésre is választ kaphatnak. A konferencia többféle hirdetési lehetőséget bemutat, előadóink ismertetik az egyre inkább erősödő - a videós tartalmakhoz kapcsolódó - reklámozási lehetőségek mellett azt is, hogy az okostelefonokon megjelenő tartalmakon elhelyezett hirdetések hogyan lesznek figyelemfelkeltőek és hatékonyak.
Azonban nemcsak a reklámozói, hanem a felhasználó-központú szemlélet is hasznos tapasztalatokat hozhat; azt is megvizsgáljuk, hogy mik lehetnek azok a trükkök és módszerek, amelyekkel a felhasználó számára nemcsak hirdetéssé, hanem élménnyé válik az általunk közölt tartalom. Ezeken túl, az üzleti szektor két, kiemelt területe is terítékre kerül. Előadóink bemutatják, a pénzügyi szektor lehetőségeit a fejlesztések tükrében, és a turisztikai cégek forgalmának erősítési lehetőségeit az okostelefonok révén.
A konferencián annak is megpróbálunk utánajárni, hogy a QR kódok jövőjét érintő eltérő vélemények ellenére, mennyire használható fel a kétdimenziós kód a marketing egy újabb, célirányos eszközeként.
XIII. Mfor Marketing Konferencia
A konferencia időpontja: 2013. március 26. (kedd)
A rendezvény helyszíne: KOGART Ház (1062 Budapest, Andrássy út 112.)
További információ: http://konferenciak.mfor.hu/admin/80.html
Kapcsolódó cikkek
- Sör vagy tej folyjon a tévéből?
- Időpont- és helyszínváltozás az Országos Marketing Konferencián
- 22. Országos Marketing Konferencia
- Frissítések az Adobe médiaoptimalizációs technológiájához
- Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében
- A pénz beszól: Ma kezdődik a Media Hungary
- Media Hungary: "válság idején kell igazán meggyőző programot összeállítani"
- Nagy Kreatív Kikelet: siránkozás helyett pozitív példák
- Igazodási pont - a közösségi média kulcs szerepe
- Mindent egy helyen – gyűjtőoldal nyerte a Startup versenyt
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.