Ezentúl a HUNESZ képviseli hazánkat a nemzetközi e-sport ügyekben
Két évnyi előkészítő munka után a Magyar E-sport Szövetséget (HUNESZ) teljes jogú tagjává választotta a Nemzetközi E-sport Szövetség (IeSF) éves közgyűlése. Ezzel a HUNESZ lett hivatalosan is Magyarország, a magyar e-sport elismert képviselője a legnagyobb nemzetközi e-sport szervezetben.
A Nemzetközi E-sport Szövetséget (IeSF) 2008-ban kilenc európai és ázsiai nemzet alapította, mára pedig több mint 100 tagországot tudhat soraiban. A szövetség célja, hogy globális e-sport ökoszisztémát hozzon létre és egyetlen, egységes szervezetbe tömörítse a nemzetek e-sport szövetségeit. A Nemzetközi E-sport Szövetség tagja minden országból egyetlen szervezet lehet, amely képviseli az adott nemzet e-sport közösségét és jogosult a nemzetközi szövetség e-sport kvalifikációs rendszerébe csapatokat delegálni. Az IeSF nevéhez fűződik a minden évben megrendezett Global Esports Executive Summit, valamint az E-sport Világbajnokság, ahova mostantól Magyarország is küldhet versenyzőket.
“2017-es alapítása óta a Magyar E-sport Szövetség egyik legfontosabb célja a Nemzetközi E-sport Szövetséghez való csatlakozás volt. 2019-ben a HUNESZ megfigyelőként vett részt az IeSF közgyűlésén, mostantól pedig a HUNESZ hivatalos szövetségi tagként képviseli Magyarországot. Nagyon büszkék vagyunk és megtiszteltetés számunkra, hogy részesei lehetünk a világ legnagyobb e-sport szervezetének, és segíthetünk az e-sport jövőjének építésében” - mondta Biró Balázs György, a Magyar Esport Szövetség elnöke.
“Gratulálok a Magyar E-sport Szövetségnek, hogy teljes jogú tagként köszönthetjük a Nemzetközi E-sport Szövetségben. Bízunk benne, hogy szoros együttműködésben, közös erővel kidolgozzuk a régió e-sport stratégiáját és tovább népszerűsítjük az e-sportot. Ezek, és az e-sportban résztvevők edukációja, valamint az összefogás a szervezetek között emelheti az iparágat magasabb szintre. Hiszek benne, hogy a HUNESZ elnöksége a következő időszakban legfőbb céljának tekinti a térség egységes e-sport ökoszisztémájának kiépítését.” - mondta Vlad Marinescu, a Nemzetközi E-sport Szövetség elnöke.
A HUNESZ 2020 tavasza óta az Európai E-sport Szövetség (EEF) alapító tagja, Biró Balázs elnök pedig a szövetség Tanácsadói Bizottságában is szerepet vállal.
Kapcsolódó cikkek
- Rekord stream nézőszámmal zárt a SEA Games 2019
- December 5-én idul a Razer európai versenysorozata
- Mit kell tudni az onlinejáték-függőségről, és mit tehetünk ellene?
- Lezárult az e-sport versenyszezon
- 4 millió forint díjazás 2 új bajnok és 1 címvédő
- Folyamatosan bővül a hazai e-sport
- A T1 hivatalos kijelzőpartnere lett a Samsung
- A járvány idején az e-sport nyújt lehetőséget a versenyzésre és a szurkolásra
- Gyorsuló pályán az e-sport
- A Razer és az x-kom AGO új korszakot nyit a játékosok edzésében és fejlesztésében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.