Szoftveralapú megoldással egyszerűsíti az okoseszközök együttműködését a Huawei
A Huawei bemutatta legújabb, Super Device koncepcióját, amely újabb szintre emeli a gyártó okoseszközei közötti gördülékeny, gyors együttműködést, jelentősen megkönnyítve az irodai munkafolyamatokat. A szoftveralapú megoldással az eddiginél több eszköz szimultán összekapcsolása válik lehetségessé. Többek között pillanatok alatt átrakhatók a fájlok okostelefonról a PC-re, a tablet használható a számítógép monitorjaként, és valós időben követhetjük a számítógép kijelzőjén az okosceruzával készített rajzot is.
A felhasználók gyakran szembesülnek azzal, hogy több, különböző ökoszisztémával működő, egymással nehezen együttműködő eszközt használnak: például a notebookokat munkához, az okostelefonokat szórakozáshoz, és olykor egy nagyobb fájl átvitele is nehézségekbe ütközik. Mivel nincs egyetlen olyan eszköz, amely kielégítene minden szükségletet, ezért nagyobb hangsúlyt kap az eszközök egyszerű összekapcsolása, egymás erősségeinek a kihasználása. A Huawei évek óta arra törekszik, hogy a mesterséges intelligencia segítségével sokféle élethelyzetre (egészség, fitnesz, utazás, iroda, szórakozás, otthon) nyújtson olyan okos megoldásokat, amelyek gördülékenyebbé teszik az együttműködést az eszközök között („Seamless AI Life”).
A vállalat elmúlt években számos technológiai újítást hozott a piacra ezen a téren: 2018-ban bevezette a OneHop funkciót, amely egyetlen érintéssel továbbítja az okostelefonok fájljait a számítógépre. 2020-ban útjára indította a többképernyős együttműködést, amely lehetővé teszi két eszköz, például PC és tablet, PC és okostelefon, valamint tablet és okostelefon közötti képernyőmegosztást. Ez utóbbi fejlesztés olyan új funkciókat hozott magával, mint a fájlok átvitele két eszköz között „drag and drop” módszerrel, vagy az okostelefonon található fájlok közvetlen megnyitásának lehetősége laptopon.
Super Device: az új koncepció
A gyártó 2022-es évi barcelonai Mobil Világkongresszuson (Mobile World Congress) bejelentett Super Device koncepciója teljesen felszámolja az eszközök közötti akadályokat. Az új megoldásnak köszönhetően minden erre képes Huawei-eszköz közötti együttműködésre lehetőség nyílik.
Okostelefon mint Super Device
Huawei PC-ken a Super Device funkció a Vezérlőközpontból nyitható meg, lehetővé téve az okostelefon képeinek és fájljainak gyors elérését, valamint a gyors és kényelmes képernyő csatlakozást, ami prezentációkhoz is segítséget nyújt. A Super Device párosítás elindításához elegendő a Vezérlőpult ikonra kattintani a számítógép jobb alsó sarkában, és a közelben lévő eszközök ikonjait a számítógép ikonja felé húzni. A csatlakoztatás után az okostelefon külső meghajtóként lesz elérhető a számítógépen, így a felhasználók az okostelefonok fájljait úgy érhetik el, mint bármely más külső tárolóeszköz esetében.
A Pop-Up párosítás funkcióval a Huawei PC gyorsan és kényelmesen csatlakozhat a Huawei vezeték nélküli fülhallgatóihoz, hangszóróihoz, Bluetooth egereihez és billentyűzetéhez, valamint nyomtatójához, javítva az intelligens irodai élményt.
A könnyebb csatlakoztathatóság mellett az okostelefon felülete szuperkészülékként is megjelenik a PC képernyőjén, a többképernyős együttműködés segítségével pedig akár három mobilalkalmazás is megnyitható közvetlenül a PC-n. A felhasználók így egyszerűen hozzáférhetnek az okostelefonjaikra mentett anyagokhoz a „drag and drop” funkcióval.
PC & Tablet: társak a munkában
Az okostelefonhoz hasonlóan csatlakoztatáskor a tabletet is külső meghajtóként ismeri fel a számítógép. Ennek köszönhetően megnyílik az út a fájlok szabad átvitelére és kezelésére az eszközök közötti „drag and drop” módszerrel vagy másolással és beillesztéssel.
A PC + Tablet Super Device három csatlakozási módot támogat, amelyek mindegyike különböző használati igényekre ad választ:
• Tükör módban a számítógép képernyőjén megjelenő tartalmat a tablet kijelzőjén is láthatjuk. Bármilyen, a HUAWEI MatePad tableten M-Pencil okos ceruzával írt vagy rajzolt tartalom pedig valós időben jelenik meg a PC-n.
• Kiterjesztés módban a számítógép kijelzője a tabletre is kiterjeszthető, és mindegyik kijelzőn más-más tartalom látható. Ez a mód a tabletet a számítógép másodlagos monitorjává alakítja.
• Együttműködési módban a táblagép fájljai közvetlenül kezelhetők a számítógépről.
HUAWEI MateView: a kiterjesztett képernyőélmény
A Huawei PC-t a felhasználók rugalmasan csatlakoztathatják a HUAWEI MateView monitorhoz is, így nagyobb kijelzőn élvezhetik a filmeket, videókat. A HUAWEI MateView támogatja a 4K+ felbontást és a P3 színskálát, így a grafikai és videós anyagok nagy részletességgel és pontossággal tekinthetők meg.
A Super Device funkció a Huawei PC-k bizonyos korábbi modelljein is elérhető lesz, amint a felhasználók frissítik a Huawei PC Managert a legújabb verzióra.
Kapcsolódó cikkek
- Huawei MateBook, az első prémium kategóriás 2 az 1-ben eszköz
- A sokoldalú POCO X4 Pro 5G az idei MWC-n debütált
- A HONOR új prémium okostelefon-szériával, okosórával és fülhallgatóval bővíti kínálatát
- Kutatás: Nem csak fizikai, de mentális egészségünk is romlott a karantén alatt
- Már játszani is lehet a Huawei legújabb okosóráján
- A Samsung Galaxy S21 Ultra 5G elnyerte a Legjobb Okostelefon díjat
- A Samsung bemutatja a One UI Watch platformot
- Számos új eszközt és saját operációs rendszerét is bemutatta a Huawei
- A Huawei 40 okoskészülékkel támogatja a Kék Vonal szakembereinek munkáját
- Sokszor banális hibák miatt nem működnek megfelelően az okoseszközök
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.